Informació més sol·licitada i estadístiques

Informació més sol·licitada i estadístiques

 

 

ESTADÍSTIQUES D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA PER CANALS

La Generalitat, tal i com establix el Decret 30/2025, de 25 de febrer, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania i les oficines d'assistència en matèria de registre en l'Administració i el sector públic instrumental de la Generalitat, compta amb diferents canals d'informació dirigits a la ciutadania.

L'atenció es presta mitjançant els següents canals:
a) Presencial, a través de la xarxa d'oficines d'atenció presencial (oficines PROP i punts PROP)
b) Telefònic, a través del servei telefònic multicanal 012
c) Digital, a través de la seu PROP, entre altres.

El nou model del sistema d'atenció ciutadana s'enfoca en la inclusió digital i en l'acompanyament a la ciutadania.
 

Atenció en Oficines PROP i Punts PROP (presencial)

Atenció en el servei multicanal: veu, xat de text, xat de vídeo en llengua de signes, correu electrònic (no presencial)

  • 2025: atenció per mesos, acumulat i gràfic de gener a maig (fitxer xlsx)
  • 2024: atenció per mesos, acumulat i gràfic de gener a desembre (fitxer xlsx)
  • 2023: atenció per mesos, acumulat i gràfic de gener a desembre (fitxer xlsx)
  • 2022: atenció per mesos, acumulat i gràfic de gener a desembre (fitxer xlsx)
  • 2021: atenció per mesos, acumulat i gràfic 2021 (fitxer xlsx)
     

Sèrie històrica 1996-2020

Consulte les xifres de l'ús de la Guia PROP, l'atenció presencial en les oficines i el telèfon 012 al llarg dels anys, segons el nombre de consultes realitzades:

 

ENQUESTES

En compliment del "Pla d'Atenció a la Ciutadania" es realitzen enquestes anuals per a conéixer el grau de satisfacció de la ciutadania que sol·licita informació de la Generalitat en el servei d'atenció telefònica  012, que acudeix presencialment a les Oficines PROP i punts PROP, i que utilitza la Guia PROP.

Les enquestes anuals ajuden a conéixer de forma més detallada el perfil de les persones usuàries, els motius d'ús dels serveis, les àrees de consulta, la freqüència d'ús, etc. Tot això permet mesurar els nivells de satisfacció de la ciutadania i, en conseqüència, realitzar  millores per a incrementar  la qualitat d'aquests serveis.

Pot consultar les enquestes de satisfacció 012 - PROP a través del següent enllaç.

 

 

Informació més sol·licitada

Informació més sol·licitada i estadístiques


Font: òrgan competent en matèria d'atenció a la ciutadanía
Data d'actualització: juny 2025
Periodicitat: mensual
Data de creació: octubre 2015
Fonament jurídic: art. 26 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 9223, de 22.04.2022)