alts càrrecs

<< Ves enrere
  • Eva María Hernández López

  • X legislatura (17/06/2019- )
  • Directora general de Planificació i Serveis, de LABORA - Servei Valencià d'Ocupació i Formació
  • Conselleria d´Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball
  • Nomenament: 06/08/2016 DOGV
  • Av. Navarro Reverter, 2. 46004. València
  • hernandez_evalop@gva.es
  • 963 868 854
Agenda mai-jun
29 30 31 1 2 3 4
No s'ha registrat activitat a l'Agenda per aquest dia

A la Direcció General de Planificació i Servicis li correspon l'exercici de les competències que té encomanades el Servei Valencià d'Ocupació i Formació en matèria d'inserció, intermediació i orientació laboral, així com la planificació, organització i la coordinació administrativa del Servei Valencià d'Ocupació i Formació. En particular, exercirà les competències següents:

  • Elaborar el pla estratègic i el pla anual del Servei Valencià d'Ocupació i Formació, així com fixar i efectuar el seguiment dels objectius de tots els servicis, en coordinació amb la Direcció General d'Ocupació i Formació.
  • Promoció, gestió i control en matèria d'intermediació en el mercat de treball, especialment la captació de les ofertes de treball.
  • Promoció d'accions d'informació i orientació laboral a favor dels desempleats.
  • Cooperació en la gestió de les prestacions per desocupació que gestiona el Servici Públic d'Ocupació Estatal en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, en el marc dels acords i la normativa vigent determinen.
  • Impuls de convenis de col·laboració amb altres administracions públiques, associacions empresarials, universitats i altres institucions o entitats públiques o privades per a la implantació i desenrotllament de les iniciatives de suport a la intermediació laboral.
  • Tramitació, proposta i, en general, execució dels actes de gestió econòmica i administrativa que li corresponguen dins del seu àmbit funcional.
  • Actualització dels continguts en qualsevol suport dins del seu àmbit funcional, sense perjuí de les atribucions de l'òrgan competent en matèria de tecnologies de la informació.
  • Emissió d'informes i proposta de disposicions sobre matèries del seu àmbit funcional, així com emissió de resolucions, circulars i instruccions en assumptes de la seua competència.
  • Organització i racionalització de procediments.
  • Informar de la viabilitat legal i econòmica dels seus programes d'actuacions.
  • Dirigir i coordinar les relacions institucionals del Servei Valencià d'Ocupació i Formació.
  • Donar suport tecnicoadministratiu a les relacions que este mantinga amb els distints departaments de la Generalitat, amb altres administracions o amb entitats públiques o privades.
  • Suport i assistència tècnica, de manera horitzontal, a totes les unitats directives i administratives del Servei Valencià d'Ocupació i Formació, inclosos els servicis territorials.
  • Gestió dels recursos humans del Servei Valencià d'Ocupació i Formació.
  • Planificació, gestió i supervisió de l'activitat econòmica del Servei Valencià d'Ocupació i Formació.
  • Supervisió de l'activitat dels Centres Servei Valencià d'Ocupació i Formació d'Ocupació.

Fuente: Funciones

Directora General de Planificació i Serveis LABORA Llista completa d'obsequis

18/05/2022 - 21/05/2022

VI Jornades de Bones Pràctiques del Sistema Nacional Ocupació

Costs
  • Allotjament
    264,00 €
  • Manutenció
    64,00 €
  • Transport
    120,00 €
  • Total 448,00 €
23/10/2018 - 25/10/2018

Jornades de treball amb els serveis públics d'ocupació de la província autonòmica de Trento.

19/02/2018

Reunió amb la subdirectora general de recursos i organització

Costs
  • Manutenció
    7,40 €
  • Transport
    147,55 €
  • Total 154,95 €
18/10/2017 - 20/10/2017

Conferencia "Garantia Juvenil a Espanya, Perspectiva de Futur"

Costs
  • Allotjament
    322,48 €
  • Manutenció
    13,50 €
  • Transport
    317,37 €
  • Total 653,35 €
26/10/2016 - 28/10/2016

Conferència Cooperació de Servicis d'Ocupació i Servicis Socials

Costs
  • Allotjament
    366,00 €
  • Transport
    704,96 €
  • Total 1.070,96 €
05/10/2016 - 06/10/2016

XIV Congrés Nacional de Centre Especial d'Ocupació

Costs
  • Transport
    125,80 €
  • Total 125,80 €

Fuente: Viajes

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

Directora General de Planificació i Serveis de LABORA Llista completa d'obsequis

05/04/2023

Botella de cristall 500 ml

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Universitat Jaume I (UJI)

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Eva Hernández López (Directora General Planificació i Serveis de Labora)

04/03/2022

2 tasses de ceràmica amb tapa de silicona i un clauer

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Labora

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despax

24/02/2022

Bossa de tela, dos bolígrafs, agenda, llibreta mitjana, llibreta xicoteta, guia laboral, gel desinfectant, 2 usb.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Creu roja

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despatx.

16/02/2022

La Reganyà d'Alzira

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Ajuntament de Valencia.

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Ús personal.

10/01/2022

Parka roja punt Labora mòbil.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Viatges el Corte Inglés

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despatx

04/10/2021

Bossa de tela, llapis, bolígraf, pen usb, revista, llibreta per a notes.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: IMPULSALICANTE- AGENCIA LOCAL DE DESENVOLUPAMENT- AJUNTAMENT D'ALACANT.

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despatx.

29/07/2021

Bossa de tela amb publicitat d'EUROALTEA, que conté: 3 llibres de lectura, 2 bolígrafs, un llapis, separadors de paper de colors, tasa de porcellana, tot amb publicitat. Sac de plàstic amb publicitat I JORNADA SOBRE VIOLÈNCIA DE GÈNERE, 2 samarretes, ventall, dues polseres de tela, bolígraf, bloc de notes, tot amb publicitat i llibre lectura

Entitat/Persona que fa l'obsequi: AJUNTAMENT D'ALTEA

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despatx

02/07/2021

El joc del tres en ratlla de fusta i una bossa de ràfia

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Siena

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despatx

06/05/2021

Taulell ceràmic amb suport en fusta

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Centre de Referència Nacional de la ceràmica. Castelló de la Plana.

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despatx

06/02/2020

Bossa de tela, dos llibretes de notes i 8 boligrafs, tot amb publicitat de l'empresa Indeed

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Indeed

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despatx

07/11/2019

Bossa de tela amb publictat d'EURES, que conté: bandera d'Espanya amb peanya, paraigües plegable, llibreta de notes amb bolígraf, pany de microfibra, clauer amb pilota de gel, ventall de plàstic, bandera de la xàrcia EURES i un davantal.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: EURES Espanya.

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despatx.

19/06/2019

Mocador Fular amb motius decoratius i ventall fusta xicotet.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Universitat de València

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Personal

14/12/2018

Garrot de fusta.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: UPAPSA - Unió Provincial d'Associacions Pro-Minusvàlids Psíquics d'Alacant.

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despatx

27/09/2018

Borsa de tela que conté, 3 bolígrafs, agenda i una power bank 2200 mAh.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: CASDA - Associació ciutadana contra la Sida de Castelló i provincia.

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despacho.

17/05/2018

Caixa amb productes ecològics: 1 col, 1 carabasseta, 6 panets, 1 croissant i un pastisset de peix.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: ECOLÒGICVAL

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: DONACIÓ AL CASAL DE LA PAU.

09/02/2018

Peça ceràmica amb representació del "Fadrí" de Castelló

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Ajuntament de Castelló

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Servef

31/01/2018

Cartera portadocuments amb memòria usb i calculadora

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Conselleria de Transparència, Responsabilitat Sccial, Participació i Cooperació

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Personal

26/01/2018

Targeta accés lliure a tots els certamens del any 2018 organizats per Fira València, titular i acompanyant

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Fira València

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Personal

13/12/2017

Bossa, bloc de notes i bolígraf

Entitat/Persona que fa l'obsequi: EAPN

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Servef

24/10/2017

Tovalla xicoteta microfibra

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Entitats XII Fòrum d'Ocupació

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Servef

05/10/2017

Bloc de notes, llapis i bossa de tela de À PUNT

Entitat/Persona que fa l'obsequi: À PUNT

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: SERVEF

06/06/2017

Llibreta grand i llibreta xicoteta

Entitat/Persona que fa l'obsequi: APSA Centre Especial d'Ocupació

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: SERVEF

11/05/2017

Llibre "Guía de Auditoría Laboral de Legalidad" Manual "Auditoría Sociolaboral"

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Asociación Española de Auditores Sociolaborales

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Servef

02/05/2017

CD La Vall d'Albaida: El nostre territorio Fullet senders i guia gastronòmica

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Servef

30/03/2017

Tassa commemorativa Fòrum Innovació Social

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Jovesolides

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Personal

22/02/2017

Dos unitats de butifarra fresca

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Embutidos Martínez

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Personal direcció general

10/01/2017

Llibre "Del taller de los DEVÏS al centro Tecnológico de VOSSLOH (1987 - 2006)

Entitat/Persona que fa l'obsequi: STADLER

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Despatx

15/12/2016

Tassa de desdejuni plena de bombons

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Fundació ONCE

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Servef

30/11/2016

Botella de cava "Carlota Suria"

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Confederació Española d'Empreses de Formació - CECAP

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: SERVEF

28/11/2016

Rellotge de paret de fusta amb el logo de la generalitat gravat

Entitat/Persona que fa l'obsequi: CIPFP CATARROJA

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: SERVEF

29/09/2016

5 caixes de magranes

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Taller d'Ocupació d'Albatera

Destinatari de l'obsequi: EVA HERNÁNDEZ LÓPEZ

Destinació: Donació Casal de la Pau

Fuente: Obsequios

 

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.

Texto retribuciones altos cargos

  • Sou i complements i: 63.769,68 €

La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.

Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.

Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Retribució íntegra i: 63.769,68 €

És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.

  • Observacions: Retribucions del càrrec des de l'1 de gener fins al 31 de desembre de 2023

Fuente: Retribuciones

Font: sotssecretaria de cada departament.

 

Béns
Títol de propietat % titularitat Tipus inmoble Provincia Pais Valor cadastral
Ple domini 100 Vivendes Valencia/València 71.062,47 €

Fuente: Bienes

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Renda
Descripció Import
Rendiment del treball 54.800,10 €

Fuente: Renta

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Activitats exercides durant els dos anys anteriors a la presa de possessió
Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Excedència (si escau) Serveis especials (si escau)
COMITÈ ECONOMIC I SOCIAL COMUNITAT VALENCIANA MEMBRE DEL PLE 26/05/2009 05/08/2016 NO
CONSELL SOCIAL UNIVERSITAT VALENCIA MEMBRE DEL PLE I DE LA COMISSIÓ ASSUMTES ECONÒMICS 16/05/2014 05/08/2016 NO
Activitats que vagen a exercir durant el seu mandat com a càrrec públic
Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Tipus
Comissió Permanent d'Inversions del Punt d'Acceleració de la Inversió Vocal 22/11/2018 Pública
Consell Formació Persones Adultes (CFPA) Vocal 07/10/2016 Pública
Consell Valencià de Formació Professional (Ple) Consellera 19/09/2016 Pública
Consell Valencià del Poble Gitano Vocal Suplent 17/04/2021 Pública
Observatori Valencià del Treball Decent Vocal Suplent 17/06/2020 Pública
Consell Direcció Labora Vicepresidenta 28/09/2016 Pública
Consell General Labora Vocal 28/10/2016 Pública

NO

Diputat o diputada de Les Corts (si escau)

Fuente: Actividades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Tipus de compatibilitat Data resolució Tipus d'ocupació Entitat posterior al cessament
Nomenament 19/02/2019

Fuente: Compatibilidades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

No hi ha activitats d'influència

Curriculum vitae

cargando datos