HISTÒRIC D'ALTS CÀRRECS DES DE 29.06.2015
<< Ves enrere
Concepción del Ruste Aguilar
- IX legislatura (29/06/2015-16/06/2019)
- Sotssecretària
- Conselleria d´Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball
- Cessament: 02/07/2019 DOGV
- Nomenament: 04/09/2015 DOGV
- La informació sobre la persona que ocupava el càrrec s'ha mantingut publicada durant els tres anys posteriors al seu cessament, d'acord amb la normativa següent:
- Article 19 de la Llei 8/2016, de 28 d'octubre, de la Generalitat, d'Incompatibilitats i Conflictes d'Interessos de Persones amb Càrrecs Públics no Electes (DOGV núm. 7911, de 07.11.2016).
- Article 32.3 del Decret 65/2018, de 18 de maig, del Consell, pel qual es desplega la Llei 8/2016, de 28 d'octubre (DOGV núm. 8304, de 28.05.2018).
- Article 37 del Decret 105/2017, de 28 de juliol, del Consell, de desplegament de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, en matèria de transparència i de regulació del Consell de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern (DOGV núm. 8118, de 01.09.2017).
Sota la dependència directa de la persona titular de la Conselleria, la Sotssecretaria té encomanades les competències i funcions establides per l'article 69 de la Llei del Consell respecte a la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.
En especial, té atribuïdes les competències següents:
- Dirigir el Registre General, i també coordinar, supervisar i controlar l'organització i el funcionament de tots els centres, serveis i unitats dependents de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.
- Organitzar i controlar els assumptes generals i l'actualització periòdica de l'inventari de béns i material, i també la gestió i emmagatzematge de totes les dades i documentació que calguen per al funcionament correcte dels serveis.
- Tramitar els expedients de contractació i de responsabilitat patrimonial.
- Gestionar i coordinar els convenis i acords de col•laboració que hagen de proposar-se al Consell perquè se subscriguen amb entitats públiques o privades.
- Elaborar la proposta d'avantprojecte del pressupost anual, tramitar les modificacions pressupostàries i realitzar el seguiment de l'execució del pressupost, i també la gestió d'aquest en totes les seues fases comptables.
- Elaborar informes i propostes de disposicions sobre matèries del seu àmbit funcional, i també dictar resolucions, instruccions i ordres de servei en l'àmbit de la seua competència, i disposar-ne, si és el cas, la publicació en els diaris oficials.
- Coordinar i impulsar la tramitació de projectes normatius, la supervisió i remissió dels expedients d'assumptes que s'hagen d'elevar a la Comissió de Secretaris Autonòmics i Sotssecretaris, i també al Consell perquè els aprove o en prenga coneixement.
- Dur a terme la inspecció, investigació, instrucció, tramitació, informe i proposta en els procediments en matèria de defensa de la competència.
- Les derivades de la condició de punt de contacte en l'àmbit de la Comunitat Valenciana de la Llei 20/2103, de 9 de desembre, de garantia de la unitat de mercat.
- Racionalitzar els procediments administratius, impulsar i coordinar la implantació i desenvolupament dels sistemes i instruments de la gestió de qualitat i transparència en la Conselleria i, efectuar estudis i propostes sobre normalització de documentació, simplificació i transparència administrativa.
- Coordinar, informar i donar compte a l'òrgan superior o centre directiu competent en matèria de qualitat dels serveis públics i simplificació administrativa, de transparència i participació ciutadana i de responsabilitat social, de totes les actuacions de la Conselleria en aquestes matèries.
- Qualsevol altra que se li encomane o delegue o que li conferisquen les disposicions legals o reglamentàries.
Fuente: Funciones
Dóna'ns la teua opinió Dóna'ns la teua opinió sobre el portal GVA Oberta
info