Obsequis
Cercador d'Obsequis
Obsequis rebuts i entregats pels alts càrrecs del Consell i els seus organismes autònoms de l'actual legislatura, a partir del 07-07-2023. La relació d'obsequis rebuts pels anteriors Consells està disponible en fulls de càlcul:
- X Legislatura (juny 2019 - juliol 2023) (descarregar .xlsx)
- IX Legislatura (juny 2015 - juny 2019) (descarregar ODS)
S'indica la data i la persona o entitat que entrega el regal o que el rep. Per als obsequis rebuts s'indica la destinació que se li ha donat. Els obsequis que s'entreguen es poden consultar a partir de maig de 2023, quan entrà en vigor la Llei 1/2022.
Per a buscar no és necessari emplenar tot el formulari, de fet es recomana emplenar el mínim imprescindible.
Làmina de l'Art Canari, reproducció sobre paper, manufacturat i exprofeso, mitjançant elements naturals "La huella de los primitivos isleños", peça genuïna de l'Art Canari i dels seus ancestres.
Titular: | JUAN SALVADOR OLIVER CASTELLANO |
Càrrec: | Presidente del Consell Escolar de la Comunitat Valenciana |
Data: | 27/02/2025 |
Rebut de: | Presidenta del Consell Escolar de Canàries |
Destí / Ús de l'obsequi: | CONSELL ESCOLAR DE LA COMUNITAT VALENCIANA |
Actes associats: | Acte commemoratiu del 40 Aniversari del CECV - 40 Anys de Participació |
Pie cercador de Obsequis
Font: dades obtingudes del sistema d'informació que gestiona la publicitat dels obsequis rebuts pels alts càrrecs
Data de creació: octubre 2023
Periodicitat: diària
Fonament jurídic: art. 15.2 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 9223, de 22.04.2022) i article 35.1 del Decret 105/2017, de 28 de juliol, del Consell, de desplegament de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, en matèria de transparència i de regulació del Consell de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern (DOGV núm. 8118, de 01.09.2017). Indicadors dccaa1112 i dccaa1213 de l'índex de transparència DYNTRA