FITXA D'ALTS CÀRRECS

<< Ves enrere
  • Javier Zaragosí Castelló

  • XI legislatura (26/06/2023- )
  • Director general de Relacions Institucionals, Seguiment i Comunicació
  • Vicepresidència Tercera i Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures, Territori i de la Recuperació
  • Nomenament: 10/01/2026 DOGV
  • C/ De la Democràcia, 77. Ciutat administrativa 9 d'octubre - Torre 1 - 46018 València
  • zaragosi_fco@gva.es
  • 961208087
 
No s'ha registrat activitat a l'Agenda per aquest dia

La Direcció General de Relacions Institucionals, Seguiment i Comunicació exercix les funcions establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i les altres previstes en l'ordenament jurídic en matèria de seguiment de les mesures de recuperació i reconstrucció econòmica i social de la Comunitat Valenciana, en l'àmbit de les infraestructures, els transports, el medi ambient, la vivenda, l'ocupació, la indústria, el comerç i el turisme, i, en general, de tots els sectors que, d'una manera o una altra, resulten greument afectats per una catàstrofe natural, així com, en matèria de relacions institucions i comunicació en relació amb la recuperació i reconstrucció.

Fuente: Funciones

 

No s'ha registrat viatges

Fuente: Viajes

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

 

No s'ha registrat obsequis

No s'ha registrat obsequis

Fuente: Obsequios

 

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.

Texto retribuciones altos cargos

  • Sou i complements i: 67.651,66 €

La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.

Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.

Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Import triennis i: 6.961,40 €

Els triennis retribuïxen l'antiguitat del personal funcionari i consistixen en una quantitat igual per a cada grup de classificació professional o agrupació professional funcionarial per cada tres anys de servici, referida a catorze mensualitats. Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Normativa reguladora:

Article 142 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.

Article 87.2 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Retribució íntegra i: 74.613,06 €

És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.

  • Observacions: Retribuciones del cargo desde el 1 de enero hasta el 31 de diciembre de 2026 - Retribucions del càrrec des de l'1 de gener fins el 31 de desembre de 2026

Fuente: Retribuciones

Font: sotssecretaria de cada departament.

 

Presentada el 03/02/2026

Béns
Títol de propietat % titularitat Tipus inmoble Provincia Pais Valor cadastral
Ple domini 100 Vivendes Valencia/València Espanya 138.997,62 €
Ple domini 100 Immobles rústics Castellón/Castelló Espanya 990,01 €
Ple domini 100 Immobles rústics Castellón/Castelló Espanya 68.871,62 €
Depòsits en comptes corrents o d'estalvi, a la vista o a termini, comptes financers i altres tipus d'imposicions a compte.
Descripció Import
Caixabank 10.401,00 €
Total: 10.401,00 €
Joies, pells de caràcter sumptuari, objectes d'art, antiguitats, vehicles, embarcacions i aeronaus, així com qualsevol altra classe de bé per un import unitari superior a 3.000 euros.
Descripció Import
Jeep Gran Cherokee 6.000,00 €
Peugeot Satelis 1.000,00 €
Total: 7.000,00 €
Plans de pensions.
Descripció Import
CAIXABANK 44.062,97 €
caixabank 894,81 €
Total: 44.957,78 €

Fuente: Bienes

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Renda 2024 - Presentada el 14/01/2026
Descripció Import
Guanys patrimonials (B.I. estalvi) 141,98 €
Rendiment de capital mobiliari (B.I. estalvi) 142,33 €
Rendiment del treball 60.213,15 €

Fuente: Renta

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Activitats exercides durant els dos anys anteriors a la presa de possessió

Presentada el 03/02/2026

Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Excedència (si escau) Serveis especials (si escau)
Generalitat Valenciana Sector público Técnico Jurídico 31/07/1997 09/01/2026 NO

Activitats que vagen a exercir durant el seu mandat com a càrrec públic

Presentada el 03/02/2026

Sense activitats inherents al càrrec.

Fuente: Actividades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Presentada el 06/02/2026

Tipus de compatibilitat Data resolució Tipus d'ocupació Entitat posterior al cessament
Nomenament 06/02/2026

Fuente: Compatibilidades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

No hi ha activitats d'influència

Curriculum vitae

cargando datos