FITXA D'ALTS CÀRRECS

<< Ves enrere
  • Ángeles Navarro Gosálbez

  • XI legislatura (26/06/2023- )
  • Subsecretaria
  • Conselleria d'Emergèncias i Interior
  • Nomenament: 04/12/2024 DOGV
  • Passeig de l'Albereda, 16 - 46010 - València
  • navarro_ang@gva.es
  • 963967359
 
No s'ha registrat activitat a l'Agenda per aquest dia

La Subsecretaria, davall la dependència directa de la persona titular del departament, exercix les atribucions que li conferix l'article 69 de la Llei 5/1983, en l'àmbit competencial de la Conselleria d'Emergències i Interior.

En particular, li corresponen les competències següents:

a) Dirigir i coordinar els servicis generals i les dependències comunes de la Conselleria.

b) Coordinar, supervisar i controlar l'organització i el funcionament de tots els centres, servicis i unitats de la Conselleria.

c) Coordinar i impulsar la tramitació dels projectes normatius del departament; supervisar i remetre els expedients d'assumptes que s'hagen d'elevar a la Comissió de Secretaries Autonòmiques i Subsecretaries, així com emetre informe sobre els assumptes que s'hagen de sotmetre al Consell, al president o presidenta de la Generalitat o a altres òrgans, quan això siga preceptiu o així ho dispose la persona titular de la Conselleria.

d) Gestionar i coordinar la tramitació dels convenis i acords de col·laboració del departament, així com els que s'hagen de proposar al Consell per a la seua subscripció amb entitats públiques o privades.

e) Sol·licitar l'emissió dels informes jurídics preceptius, d'acord amb el que disposen els apartats 2 i 3 de l'article 5 de la Llei 10/2005, de 9 de desembre, de la Generalitat, d'assistència jurídica a la Generalitat.

f) Disposar la publicació, quan siga procedent, de les disposicions, les resolucions i els anuncis que emanen d'òrgans de la Conselleria en els diaris oficials.

g) Elaborar i emetre informes i proposar disposicions sobre matèries del seu àmbit funcional, així com dictar resolucions, circulars i instruccions en assumptes de la seua competència.

h) Gestionar els gastos de personal del departament i tramitar les incidències de nòmina, sense perjuí de les facultats atribuïdes a altres òrgans.

i) Exercir la potestat disciplinària respecte del personal adscrit a la Conselleria, excepte en el supòsit que la sanció proposada siga la de separació del servici.

j) Realitzar la planificació i programació econòmica, elaborar la proposta d'avantprojecte del pressupost anual, tramitar les modificacions pressupostàries i realitzar el seguiment de l'execució del pressupost, així com la gestió d'este en totes les seues fases comptables.

k) Informar el personal superior i directiu de la Conselleria de la procedència legal i la viabilitat econòmica dels seus projectes, plans i programes d'actuació.

l) Tramitar i formalitzar els ingressos que s'originen per les activitats dels diferents centres directius del departament.

m) Dissenyar, executar i mantindre actualitzats els programes d'informació i gestió econòmica del departament, i establir les directrius per a la correcta gestió de gastos i ingressos i l'òptima utilització dels recursos.

n) Tramitar, proposar i, en general, executar els actes de gestió econòmica i administrativa que corresponguen a l'àmbit funcional de la Subsecretaria, i d'acord amb el que establisquen les disposicions i instruccions dictades pels òrgans competents.

o) Gestionar i tramitar els expedients de contractació en el seu àmbit competencial.

p) La tramitació dels procediments de responsabilitat patrimonial.

q) Dur a terme la gestió patrimonial dels béns afectes a la Conselleria.

r) Organitzar i controlar els assumptes generals i l'actualització periòdica de l'inventari de béns i material.

s) Promoure i coordinar les accions i mesures de transparència que s'establisquen en l'àmbit de la Conselleria, en compliment del que es disposa en la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de transparència i bon govern de la Comunitat Valenciana, i realitzar el seu seguiment i vigilància.

t) Promoure, dirigir, coordinar i supervisar el compliment de la normativa de protecció de dades de caràcter personal en relació amb els tractaments de dades de les quals la Conselleria té la consideració de responsable, sense perjuí de les funcions de gestió i supervisió que corresponen als òrgans superiors i directius, en l'àmbit de les seues competències materials, en compliment del que disposa en la normativa reguladora de la matèria.

u) Promoure la racionalització de procediments administratius, així com l'elaboració d'estudis i propostes sobre normalització de la documentació, simplificació administrativa i qualitat dels servicis públics de la Conselleria, sense perjuí de les funcions atribuïdes a l'òrgan directiu competent per raó de la matèria, així com impulsar l'elaboració d'estadístiques en matèries competència de la Conselleria en col·laboració amb els servicis competents en matèria d'estadística de la Generalitat.

Així mateix, exercirà qualsevol altra competència que se li encomane o se li delegue, o que li conferisquen altres disposicions legals o reglamentàries. 

Fuente: Funciones

 

No s'ha registrat viatges

Fuente: Viajes

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

 

No s'ha registrat obsequis

No s'ha registrat obsequis

Fuente: Obsequios

 

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.

Texto retribuciones altos cargos

  • Sou i complements i: 20.452,83 €

La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.

Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.

Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Import triennis i: 1.633,20 €

Els triennis retribuïxen l'antiguitat del personal funcionari i consistixen en una quantitat igual per a cada grup de classificació professional o agrupació professional funcionarial per cada tres anys de servici, referida a catorze mensualitats. Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Normativa reguladora:

Article 142 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.

Article 87.2 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Retribució íntegra i: 22.086,03 €

És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.

  • Observacions: Retribuciones del cargo desde la fecha de nombramiento hasta el 31 de diciembre de 2024 / Retribucions del càrrec des de la data de nomenament fins al 31 de desembre de 2024

Fuente: Retribuciones

Font: sotssecretaria de cada departament.

 

Presentada el 17/02/2025

Béns
Títol de propietat % titularitat Tipus inmoble Provincia Pais Valor cadastral
Ple domini 100 Vivendes Valencia/València Espanya 147.208,97 €
Depòsits en comptes corrents o d'estalvi, a la vista o a termini, comptes financers i altres tipus d'imposicions a compte.
Descripció Import
BANCO SANTANDER 275,67 €
BBVA 2.421,32 €
BBVA 16.442,13 €
Total: 19.139,12 €
PASIU. (Hipoteques, préstecs personals...)
Descripció Import
ADQUISICIÓN VIVIENDA HABITUAL 86.477,40 €
Total: 86.477,40 €
Plans de pensions.
Descripció Import
BBVA 74.675,64 €
Total: 74.675,64 €

Fuente: Bienes

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Renda 2023 - Presentada el 17/02/2025
Descripció Import
Rendiment del treball 70.553,68 €
Rendiment de capital mobiliari (B.I. estalvi) 504,96 €
Pèrdues patrimonials (B.I. estalvi) 315,43 €
Guanys patrimonials (B.I. estalvi) 374,16 €

Fuente: Renta

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Activitats exercides durant els dos anys anteriors a la presa de possessió

Presentada el 17/02/2025

Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Excedència (si escau) Serveis especials (si escau)
GENERALITAT VALENCIANA ADMINISTRACIÓN Y GESTIÓN PÚBLICA JEFA DE SERVICIO DE GESTIÓN Y FOMENTO DE LA CALIDAD 07/05/2021 10/10/2023 NO
GENERALITAT VALENCIANA ADMINISTRACIÓN Y GESTIÓN PÚBLICA JEFA DE SERVICIO DE MIGRACIÓN REFUGIO E IGUALDAD 11/10/2023 01/01/2024 NO
GENERALITAT VALENCIANA ADMINISTRACIÓN Y GESTIÓN PÚBLICA JEFA DE SERVICIO PREVENCION Y ATENCIÓN A LAS VÍCITMAS 01/01/2024 24/07/2024 NO
GENERALITAT VALENCIANA ADMINISTRACIÓN Y GESTIÓN PÚBLICA SUBDIRECTORA GENERAL COMISONADO PARA LA LUCHA CONTRALA VIOLENCIA SOBRE LA MUJER 25/07/2024 02/12/2024 NO

Sense activitats inherents al càrrec.

Fuente: Actividades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Presentada el 21/02/2025

Tipus de compatibilitat Data resolució Tipus d'ocupació Entitat posterior al cessament
Nomenament 21/02/2025

Fuente: Compatibilidades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

No hi ha activitats d'influència

Curriculum vitae

cargando datos