FITXA D'ALTS CÀRRECS
- Exercir la superior coordinació i supervisió administrativa i tècnica de les direccions territorials.
- Dirigir i gestionar els serveis generals i dependències comunes del departament.
- Supervisar i remetre els expedients d'assumptes que hagen d'elevar-se a la Comissió de Secretaries Autonòmiques i Sotssecretaries, així com emetre un informe sobre els assumptes que hagen de sotmetre's al Consell, al president o presidenta de la Generalitat o a altres òrgans, quan això siga preceptiu o així ho dispose la persona titular de la conselleria.
- Portar la gestió patrimonial dels béns adscrits al departament.
- Tramitar els expedients de responsabilitat patrimonial de la conselleria.
- Realitzar la planificació i programació econòmica, incloses les inversions; elaborar la proposta d'avantprojecte del pressupost anual, tramitar les modificacions pressupostàries i realitzar el seguiment de l'execució del pressupost, excepte en els casos de delegació que s'establisquen.
- Tramitar i formalitzar els ingressos que s'originen per les activitats dels diferents centres directius del departament, excepte els casos de delegació que s'establisquen.
- Tramitar els expedients de contractació, excepte en els casos de delegació que s'establisquen.
- Gestionar les despeses de personal, excepte en els casos de delegació que s'establisquen.
- Disposar la publicació, quan siga procedent, de les disposicions, resolucions i anuncis que emanen d'òrgans del departament, en els diaris oficials.
- Elaborar estudis i anàlisis relatives a la racionalització i reorganització, tant de l'estructura organitzativa del departament, com dels procediments de gestió que es realitzen en aquesta i juntament amb la Direcció General de l'Institut Valencià de Formació, Investigació i Qualitat dels Serveis Socials (IVAFIQ), coordinar els treballs que en aquesta matèria s'elaboren per altres òrgans o unitats del departament.
- Impulsar i, si és el cas, elaborar normes, plans i projectes d'actuació relacionats amb les competències assignades al departament.
- Controlar la qualitat dels serveis administratius i impulsar-ne la millora, en coordinació i sense perjudici de les competències assignades a la Direcció General de l'Institut Valencià de Formació, Investigació i Qualitat dels Serveis Socials.
- Informar sobre els avantprojectes i projectes normatius provinents d'altres departaments.
- Exercir la potestat disciplinària respecte del personal adscrit al departament, excepte en el cas que la sanció proposada siga la de separació del servei.
- Promoure i coordinar les accions i mesures de transparència que s'establisquen en l'àmbit del departament, en compliment del que es disposa en la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de transparència i bon govern de la Generalitat Valenciana, i fer-ne el seguiment i vigilància.
- Promoure i coordinar el compliment de la normativa de protecció de dades de caràcter personal en relació amb els tractaments de dades de les quals la conselleria té la consideració de responsable, sense perjudici de les funcions de gestió i supervisió que corresponen als òrgans superiors i directius, en l'àmbit de les seues competències materials.
- Executar qualsevol altra funció que li assignen els titulars dels òrgans dels quals depenga jeràrquicament, en matèries del seu àmbit d'actuació funcional.
Fuente: Funciones
Agenda Alto Cargo
- 10/07/2024 Reunió amb Viceinterventor General
- 09/07/2024 Reunió en la Direcció Territorial d'Alacant
- 08/07/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 01/07/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 27/06/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 25/06/2024 Reunió de coordinació amb Secretària General Administrativa, Interventor Delegat i Advocat de la GVA
- 20/06/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 03/06/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 28/05/2024 Reunió de coordinació amb Secretària General Administrativa, Interventor Delegat i Advocat de la GVA
- 27/05/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 23/05/2024 Consell de Direcció d'EVHA
- 22/05/2024 Reunió amb Conselleria d'Hisenda i Administració Pública
- 22/05/2024 Reunió amb Secretaria Autonòmica de Presidència i Secretaria Autonòmica d'Habitatge
- 21/05/2024 Reunió amb Secretaria Autonòmica d'Hisenda
- 20/05/2024 Reunió en la Direcció Territorial de Serveis Socials d'Alacant
- 17/05/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 15/05/2024 Consell de Direcció d'EVha
- 15/05/2024 Consell de Direcció de l'IVASS
- 14/05/2024 Comissió d'Estadística
- 13/05/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 09/05/2024 Consell de Direcció de Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
- 06/05/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 29/04/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 26/04/2024 Reunió amb Sotssecretaria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
- 24/04/2024 Reunió amb Secretaria Autonòmica de Presidència
- 24/04/2024 Reunió amb Projecte "A-BALL"
- 23/04/2024 Reunió amb el Director General de Tecnologies
- 23/04/2024 Reunió de coordinació amb Secretària General Administrativa, Interventor Delegat i Advocat de la GVA
- 23/04/2024 Reunió amb Direcció General de Funció Pública
- 22/04/2024 Reunió amb Direcció General de Pressupostos
- 22/04/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 15/04/2024 Consell de Direcció d'EVha
- 15/04/2024 Reunió amb SA de Presidència
- 15/04/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 09/04/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 04/04/2024 Comissió Delegada del Consell d'Inclusió i Drets Socials
- 02/04/2024 Presentació Pla Viu - CV i signatura del Conveni Marc de col·laboració entre la Generalitat i la FVMP per a l'impuls de la promoció d'habitatges de protecció pública en el sòl de les administracions locals
- 02/04/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 26/03/2024 Reunió de coordinació amb Secretària General Administrativa, Interventor Delegat i Advocat de la GVA
- 26/03/2024 Reunió amb Secretari Autonòmic d'Hisenda, Directora General de Pressupostos i Interventora General
- 25/03/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 20/03/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 12/03/2024 Consell de Direcció de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
- 11/03/2024 Reunió amb Intervenció i SA Hisenda
- 11/03/2024 Comissió Delegada del Consell d'Inclusió i Drets Socials
- 11/03/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 08/03/2024 Lliurament de premis Isabel Ferrer
- 04/03/2024 Consell de Direcció de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
- 04/03/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 27/02/2024 Reunió de coordinació amb Secretària General Administrativa, Interventor Delegat i Advocat de la GVA
- 26/02/2024 Comissió extraordinària de Sotssecretaries
- 26/02/2024 Consell de Direcció de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
- 26/02/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 22/02/2024 Comissió interdepartamental per a la prevenció d'irregularitats i males pràctiques en l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic
- 19/02/2024 Consell de Direcció de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
- 19/02/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 15/02/2024 Jornada del Síndic de Greuges "La defensa del dret fonamental a una bona administració"
- 12/02/2024 Consell de Direcció de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
- 12/02/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 07/02/2024 Visita a la Direcció Territorial de València (Habitatge)
- 07/02/2024 Visita a la Direcció Territorial de València (Serveis Socials)
- 06/02/2024 Visita a la Direcció Territorial de Castelló (Habitatge)
- 06/02/2024 Visita a la Direcció Territorial de Castelló (Serveis Socials)
- 05/02/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 01/02/2024 Reunió amb UGT
- 30/01/2024 Consell de Direcció d'EVha
- 30/01/2024 Reunió de coordinació amb Secretària General Administrativa, Interventor Delegat i Advocat de la GVA
- 26/01/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 24/01/2024 Visita a la Direcció Territorial d'Alacant (Habitatge)
- 24/01/2024 Visita a la Direcció Territorial d'Alacant (Serveis Socials)
- 19/01/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 17/01/2024 Consell de Direcció de Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
- 15/01/2024 Reunió amb Direcció General de Funció Pública
- 15/01/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 08/01/2024 Consell de Direcció de Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
- 08/01/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 03/01/2024 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 27/12/2023 Consell de Direcció de l'IVASS
- 18/12/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 16/12/2023 Reunió co el secretari autonòmic de Presidència.
- 13/12/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 12/12/2023 Reunió amb el Sindic de Greuges
- 11/12/2023 Consell de Direcció de Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
- 04/12/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 27/11/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 21/11/2023 Reunió amb GESMED SL.
- 20/11/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 16/11/2023 Reunió amb el director general de Patrimoni.
- 16/11/2023 Reunió amb la directora general de Pressupostos.
- 13/11/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 11/11/2023 XX Raid Hípic d'Ademús
- 06/11/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 30/10/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 23/10/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 19/10/2023 Visita a la residència de 3a edat Sant Joan Baptista de Morella amb el Secretari Autonòmic de Família i Serveis Socials
- 18/10/2023 Consell de Direcció de l'IVASS
- 16/10/2023 Reunió amb el SA d'Hisenda, SA de Família i Serveis Socials, SA d'Igualtat i Diversitat, SA del Sistema Sociosanitari i SA d'Habitatge
- 16/10/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 11/10/2023 Inaguración de la XXii Edició de "La Primera Cort de la Mel".
- 11/10/2023 Taula Sectorial de Funció Pública
- 10/10/2023 Comissió de Sotssecretaries i Secretaries Autonòmiques
- 09/10/2023 Acte institucional del Dia de la Comunitat Valenciana
- 06/10/2023 Comissió Delegada del Consell d'Inclusió Social i Drets Socials
No s'ha registrat viatges
Fuente: Viajes
Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.
- 21/12/2023 Safata de pastes
- 19/12/2023 Planter d'olivera silvestre dins d'una bossa de ràfia
- 11/10/2023 Lot mel d'Aiora
No s'ha registrat obsequis
Fuente: Obsequios
Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.
Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.
Texto retribuciones altos cargos
- Sou i complements i: 66.356,96 €
La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.
Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Import triennis i: 8.312,46 €
Els triennis retribuïxen l'antiguitat del personal funcionari i consistixen en una quantitat igual per cada grup de classificació professional o agrupació professional funcionarial per cada tres anys de servei, referida a catorze mensualitats.
Normativa reguladora:
Article 124 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.
Article 87 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Complement personal d'alt càrrec i : 13.628,64 €
El complement personal d'alt càrrec és una compensació destinada a equiparar la retribució de qui ocupa un lloc d'alt càrrec en el Consell amb la retribució que venia percebent com a personal funcionari abans d'assumir el càrrec.
Normativa reguladora: disposició addicional sisena de la Llei 9/2019 , de 23 de desembre, de la Generalitat, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d'organització de la Generalitat. I, art. 30 de Llei 8/2023 de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2024.
- Retribució íntegra i: 88.298,06 €
És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.
- Observacions: Retribucions del càrrec des de la data de nomenament fins al 31 de desembre de 2023
Fuente: Retribuciones
Font: sotssecretaria de cada departament.
Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.
Texto retribuciones altos cargos
- Sou i complements i: 28.063,00 €
La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.
Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Import triennis i: 3.850,94 €
Els triennis retribuïxen l'antiguitat del personal funcionari i consistixen en una quantitat igual per cada grup de classificació professional o agrupació professional funcionarial per cada tres anys de servei, referida a catorze mensualitats.
Normativa reguladora:
Article 124 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.
Article 87 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Retribució íntegra i: 31.913,94 €
És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.
Fuente: Retribuciones
Font: sotssecretaria de cada departament.
Presentada el 20/09/2023
Títol de propietat | % titularitat | Tipus inmoble | Provincia | Pais | Valor cadastral |
---|---|---|---|---|---|
Ple domini | 100 | Vivendes | Valencia/València | Espanya | 73.410,49 € |
Ple domini | 100 | Garatge | Valencia/València | Espanya | 5.308,78 € |
Descripció | Import |
---|---|
banco sabadell | 21.963,55 € |
banco sabadell | 500,00 € |
Total: | 22.463,55 € |
Descripció | Import |
---|---|
acciones laboratorios reig | 364,00 € |
Total: | 364,00 € |
Fuente: Bienes
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Descripció | Import |
---|---|
Rendiment de capital mobiliari (B.I. estalvi) | -34,07 € |
Rendiment del treball | 104.150,94 € |
Renda 2022 >>
Fuente: Renta
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Activitats exercides durant els dos anys anteriors a la presa de possessió
Presentada el 24/07/2024
Entitat, organisme, empresa o societat | Activitat principal | Càrrec exercit | Data inici | Data fi | Excedència (si escau) | Serveis especials (si escau) |
---|---|---|---|---|---|---|
ministerio justicia | 18/01/2018 | 31/07/2023 | NO |
Presentada el 20/09/2023 >>
Activitats que vagen a exercir durant el seu mandat com a càrrec públic
Presentada el 10/12/2024
Entitat, organisme, empresa o societat | Activitat principal | Càrrec exercit | Data inici | Data fi | Tipus |
---|---|---|---|---|---|
INSTITUTO VALENCIANO DE SERVICIOS SOCIALES (IVASS)- CONSEJO DE DIRECCIÓN | Vocal | 27/07/2023 | Pública | ||
COMISIÓN DE ESTADÍSITCA DE VICEPRESIDENCIA SEGUNDA Y CONSELLERIA DE SERVICIOS SOCIALES, IGUALDAD Y VIVIENDA | Presidenta | 27/07/2023 | Pública |
NO
Diputat o diputada de Les Corts (si escau)
Presentada el 24/07/2024 >>
Presentada el 24/07/2024 >>
Presentada el 14/11/2023 >>
Fuente: Actividades
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Presentada el 11/12/2024
Tipus de compatibilitat | Data resolució | Tipus d'ocupació | Entitat posterior al cessament |
---|---|---|---|
Nomenament successiu | 11/12/2024 |
Presentada el 31/07/2024 >>
Presentada el 21/11/2023 >>
Fuente: Compatibilidades
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Data | Títol de la reunió | Grup d'interés |
---|---|---|
21/11/2023 09:30 | Reunión con GESMED SL. | GESMED, S.L. |