FITXA D'ALTS CÀRRECS
María Llanos Cuenca González
- X legislatura (17/06/2019-25/06/2023)
- Directora general de Planificació, Eficiència Tecnològica i Atenció al Pacient
- Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública
- Nomenament: 24/07/2019 DOGV
- C/ Misser Mascó 31 - 33. 46010. València
- dgpetap@gva.es
- 961 928 492
La Dirección General de Planificación, Eficiencia Tecnológica y Atención al Paciente, bajo la dependencia de la Secretaría Autonómica de Eficiencia y Tecnología Sanitaria, ejerce las competencias establecidas en el artículo 70 de la Ley 5/1983, así como las restantes previstas en el ordenamiento jurídico, en materia de coordinación de las políticas de salud recogidas en el Plan de Salud de la Comunitat Valenciana, en materia de garantía de accesibilidad y de tiempo al sistema de salud, evaluación de las tecnologías sanitarias, calidad asistencial y seguridad del paciente, colaboración con las asociaciones de pacientes, de ciudadanos y ciudadanas, y de voluntariado, velando por el cumplimiento de la protección de los derechos de las y de los pacientes, aseguramiento y sistemas de información sanitaria, sistemas y tecnologías de la información y la comunicación en el área de sanidad.
Fuente: Funciones
- 20/06/2023 - 22/06/2023 PROJECTE INFODAY MEDICINA PERSONALITZADA BIGDATA
- 07/06/2023 Reunió Aliança Perte Salut d'Avantguarda
- 29/05/2023 - 31/05/2023 XIII Reunió Fòrum per a la Governança de les TIC en Salut
- 21/03/2023 - 24/03/2023 INFORSALUD 2023- SETMANA ADMINISTRACIÓ OBERTA. MADRID
- 02/03/2023 FÒRUM SISTEMA INFORMACIÓ SNS. MADRID
- 09/02/2023 - 10/02/2023 IX Workshop Hematogeriatria
- 23/01/2023 - 26/01/2023 Visita Dinamarca delegació autoritats espanyoles en matèria de sanitat
- 19/01/2023 - 20/01/2023 Lliurament de Premis Nacionals Informàtica i Salut 2022. Madrid
- 14/12/2022 - 15/12/2022 Gala dels premis CIO 100 Awards Spain 2022
- 23/11/2022 - 24/11/2022 reunió de la comissió salut digital. Madrid
- 07/11/2022 - 08/11/2022 Symposium Gartner. Barcelona
- 07/11/2022 Reunió Aliança Perte per a la Salut d'Avantguarda. Ministeri Ciència i Innovació. Madrid
- 04/10/2022 - 07/10/2022 XXIX Jornades Nacionals d'Innovació - Torremolinos
- 29/09/2022 VI Congrés Organitzacions pacients Madrid
- 22/09/2022 - 23/09/2022 XI Trobada Global Alts Càrrecs de l'Administració Sanitària. Redacció Mèdic
- 05/07/2022 - 06/07/2022 Conferencia Diàlegs: Un nou temps. President de la G.V. Madrid
- 28/04/2022 - 29/04/2022 Assistència Congrés The Sitges Summit. Sitges (Barcelona)
- 20/04/2022 Reunió constitució de la Alizanza del PERTE de Salut d'Avantguarda. Madrid
- 23/03/2022 - 25/03/2022 assistència congrés Infors@lud i Hospitals Innovadors. Madrid
- 15/03/2022 Jornada Plataforma d'Organitzacions de Pacients (POP).- Madrid
- 17/02/2022 comité assessor institucional de la Societat Espanyola d'Informàtica de la Salut. Madrid
- 17/11/2021 Fòrum Nacional d'Innovació en Ciències de la Salut. Madrid
- 21/10/2021 - 22/10/2021 X Trobada Global Alts Càrrecs de l'Administració Sanitària
- 22/07/2021 - 23/07/2021 Ponent en el Curs Salut Digital Després de la Covid19. Universitat Internacional Menéndez Pelayo
- 08/07/2021 - 09/07/2021 Entrega premis Nacionals Informàtica 2020 SEIS
- 02/03/2020 - 03/03/2020 XXIII Infors@lud 2020. Madrid
- 29/01/2020 Jornada sobre Gestió Sanitària en els temps de canvi. Sistemes Sanitaris Europeus en transformació. Madrid
- 12/12/2019 Jornada Treball com irrumple la transformació digital en la sanitat
- 04/12/2019 - 06/12/2019 Reunió organitzada per la xarxa de salut EUREGHA
Fuente: Viajes
Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.
- 29/05/2023 Motxilla sense logo, Webcam
- 30/03/2023 Borsa amb logo INETUM i ampolla oliï d'oliva verge extra
- 27/03/2023 Caixa oval de ceràmica medieval de Manises
- 26/01/2023 Agenda
- 21/12/2022 Tassa amb logo de l'empresa *Atenzia
- 08/06/2022 cartera feltre amb logo "SEIS"
- 08/06/2022 Caixa amb productes alimentaris
- 04/03/2022 bossa amb logotip jornades AVISA caixa amb productes alimentosos
- 28/12/2021 Llibre: Ficció o Realitat
- 08/07/2021 Placa commemorativa premis nacionals informàtica 2020. S.E.I.S
- 28/05/2021 Quadre ceràmic en agraïment al suport rebut en aquests 20 anys.
- 03/03/2021 Calendari Xinès
- 19/02/2021 Manual d'Organització i Funcionament dels Servicis Socials d'atenció Primària
- 28/12/2020 Calendari i agenda 2021
- 18/02/2020 Calendari Xinès
- 21/11/2019 Llibre.- Revista espanyola d'economia de la salut, octubre 2019
- 08/11/2019 bossa amb logotip d'AVISA caixa productes alimentaris
No s'ha registrat obsequis
Fuente: Obsequios
Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.
Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.
Texto retribuciones altos cargos
- Sou i complements i: 63.769,68 €
La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.
Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Import triennis i: 5.250,40 €
Els triennis retribuïxen l'antiguitat del personal funcionari i consistixen en una quantitat igual per cada grup de classificació professional o agrupació professional funcionarial per cada tres anys de servei, referida a catorze mensualitats.
Normativa reguladora:
Article 124 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.
Article 87 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Retribució íntegra i: 69.020,08 €
És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.
- Observacions: Retribucions del càrrec des de l'1 de gener fins al 31 de desembre de 2023
Fuente: Retribuciones
Font: sotssecretaria de cada departament.
Presentada el 03/08/2023
Títol de propietat | % titularitat | Tipus inmoble | Provincia | Pais | Valor cadastral |
---|---|---|---|---|---|
Ple domini | 50 | Vivendes | Valencia/València | Espanya | 128.883,62 € |
Ple domini | 50 | Garatge | Valencia/València | Espanya | 9.373,38 € |
Descripció | Import |
---|---|
Caixabank | 5.170,66 € |
Caixabank | 26.423,20 € |
Santander | 2.532,04 € |
REVOLUT | 61,66 € |
Total: | 34.187,56 € |
Descripció | Import |
---|---|
15.044,20 € | |
Total: | 15.044,20 € |
Descripció | Import |
---|---|
Financiación vehículo | 9.164,06 € |
Total: | 9.164,06 € |
Descripció | Import |
---|---|
Cuenta de valores | 12,34 € |
Total: | 12,34 € |
Descripció | Import |
---|---|
Caixabank | 974,76 € |
Caixabank | 314,77 € |
Caixabank | 88,36 € |
Caixabank | 38,00 € |
Total: | 1.415,90 € |
Descripció | Import |
---|---|
Caixabank | 3.996,84 € |
Caixabank | 3.649,94 € |
BBVA | 1.454,68 € |
Total: | 9.101,46 € |
Presentada el 10/10/2019 >>
Fuente: Bienes
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Descripció | Import |
---|---|
Rendiment de capital mobiliari (B.I. estalvi) | 0,38 € |
Rendiment del treball | 62.920,72 € |
Renda 2021 >>
Renda 2020 >>
Renda 2019 >>
Renda 2018 >>
Fuente: Renta
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Activitats exercides durant els dos anys anteriors a la presa de possessió
Presentada el 24/09/2019
Entitat, organisme, empresa o societat | Activitat principal | Càrrec exercit | Data inici | Data fi | Excedència (si escau) | Serveis especials (si escau) |
---|---|---|---|---|---|---|
International Journal of Production Management and Engineering | Editorial | Miembro del equipo editorial | NO | |||
Asociación de Arquitectos Empresariales | Colaboración | Vocal | 26/05/2017 | 23/07/2019 | NO | |
Universitat Politècnica de València | Investigación/Docencia | Profesora Titular de Universidad | 28/10/2013 | 23/07/2019 | NO | |
Máster Universitario en Ingeniería Informática. UPV. | Gestión | Directora | 13/12/2017 | 23/07/2019 | NO | |
Departamento de Organización de Empresas. UPV. | Gestión | Secretaria | 01/12/2016 | 23/07/2019 | NO |
Presentada el 05/09/2019 >>
Presentada el 04/09/2019 >>
Activitats que vagen a exercir durant el seu mandat com a càrrec públic
Presentada el 18/05/2022
Entitat, organisme, empresa o societat | Activitat principal | Càrrec exercit | Data inici | Data fi | Tipus |
---|---|---|---|---|---|
Comité de Bioética de la C.V. | Coordinadora | ||||
Alianza del PERTE para la Salud de Vanguardia | Miembro | 20/04/2022 | Pública | ||
Comisión de Salud Digital del SNS | Miembro | 30/06/2021 | Pública | ||
Comisión interdepartamental para la modernización tecnológica, la calidad y la sociedad del conocimiento en la CV. | Miembro | 14/02/2020 | Pública |
NO
Diputat o diputada de Les Corts (si escau)
Presentada el 24/09/2019 >>
Fuente: Actividades
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Presentada el 04/09/2023
Tipus de compatibilitat | Data resolució | Tipus d'ocupació | Entitat posterior al cessament |
---|---|---|---|
Cese | 04/09/2023 | Per compte d'altri | Universitat Politécnica de València |
Presentada el 28/11/2019 >>
Fuente: Compatibilidades
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Data | Títol de la reunió | Grup d'interés |
---|---|---|
23/06/2022 12:00 | OBSERVATORIO ECONOMÍA Y SALUD | CARIOTIPO MH5 |
23/06/2022 01:30 | ALMUERZO PARA DIRECTIVOS CON LA DGSP OFELIA GIMENO | EXECUTIVE FORUM ESPAÑA |