alts càrrecs

<< Ves enrere
  • José García Añón

  • X legislatura (17/06/2019- )
  • Director general de Reformes Democràtiques i Accés a la Justícia
  • Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
  • Nomenament: 18/07/2017 DOGV
  • C/ De la Democràcia, 77. Ciutat Administrativa 9 d' Octubre. 46018. València
  • garcia_anyon@gva.es
  • 961 209 152
Agenda mai-jun
29 30 31 1 2 3 4
No s'ha registrat activitat a l'Agenda per aquest dia

La Direcció General de Reformes Democràtiques i Accés a la Justícia, sota la dependència de la Secretaria Autonòmica de Justícia i Administració Pública, exerceix les funcions establides en l'article 70 e la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i les altres previstes en l'ordenament jurídic, en matèria d'assistència jurídica gratuïta, mediació, assistència a les víctimes del delicte, ajudes a les víctimes del terrorisme, i dels instruments que aprofundisquen en el desenvolupament democràtic i en la promoció dels drets.

Especialment, té atribuïdes les competències següents:

  • Organitzar, executar i controlar la política de la Generalitat en matèria d'atenció a la víctima del delicte a través de la xarxa d'oficines d'atenció a les víctimes del delicte i relacions amb els òrgans judicials de la Comunitat Valenciana.
  • Portar la gestió en matèria d'ajuda a les víctimes del terrorisme, així com les iniciatives en reconeixement a aquestes.
  • Organitzar, executar i verificar l'assistència jurídica gratuïta, de conformitat amb el que disposa la normativa estatal i autonòmica valenciana.
  • Implantar, desenvolupar i impulsar en tots els àmbits mesures encaminades a la desjudicialització de conflictes, així com la mediació i altres mecanismes alternatius de resolució d'aquests.
  • Promocionar els drets i llibertats fonamentals reconeguts en la Constitució i en la resta de l'ordenament jurídic.
  • Planificar, dissenyar i, si fa el cas, desenvolupar programes formatius i de millora del coneixement dirigits de manera transversal i intersectorial a tots els professionals de l'administració de justícia, que contribuïsquen a reforçar la protecció i promoció del dret d'accés a la justícia i a la protecció de les víctimes, en col·laboració amb la resta de departaments i administracions.

Fuente: Funciones

Director General de Reformes Democràtiques i Accés a la Justícia Llista completa d'obsequis

22/11/2022

Participa en el Fòrum: Assoliments del diàleg institucional Europa-Amèrica Llatina per a la cohesió social, de la Trobada “Costures per a la cohesió social", a Madrid.

Costs
  • Transport
    153,00 €
  • Total 153,00 €
17/11/2022

VIII Congrés biennal de l'Observatori contra la Violència Domèstica i de Gènere del CGPJ a Madrid.

Costs
  • Manutenció
    25,00 €
  • Transport
    111,00 €
  • Total 136,00 €
06/10/2022

Es desplaça a Madrid per assistir a una reunió amb l'associació APRAMP acompanyant a la Consellera

Costs
  • Transport
    166,00 €
  • Total 166,00 €
19/07/2022

Viatge a Madrid per a assistir a una reunió amb la Secretària d'Estat de Cooperació Internacional acompanyant a la Consellera

Costs
  • Transport
    144,00 €
  • Total 144,00 €
05/07/2022 - 06/07/2022

Diàlegs: Un Nou Temps. Mes de la Comunitat Valenciana a Madrid.

Costs
  • Allotjament
    122,00 €
  • Transport
    150,00 €
  • Total 272,00 €
27/06/2022

Acte en record i homenatge a les mates del terrorisme en l'Hemicicle del Congrés dels Diputats a Madrid.

Costs
  • Transport
    112,00 €
  • Total 112,00 €
06/06/2022

Presentació documental commemoratiu XXX Aniversari de la Fundació Manuel Broseta a Madrid

Costs
  • Transport
    143,00 €
  • Total 143,00 €
17/05/2022 - 24/05/2022

Acompanya a la Consellera a la X Trobada Internacional Dret i Justícia 2022 a Cuba

Costs
  • Transport
    130,00 €
  • Total 130,00 €
06/03/2022 - 08/03/2022

Visita al Centre Memorial de les Víctimes del Terrorisme. Reunió amb la Consellera de Justícia, la Consellera de Governança i Autogovern i el Conseller de Seguretat. Vitòria-Gasteiz. Acompanyant a la Consellera.

13/10/2021 - 14/10/2021

Viatge a Barcelona per assistir a la reunió bilateral entre la Generalitat Valenciana i la Generalitat de Catalunya en matèria de Justicia, acompanyant a la consellera.

Costs
  • Allotjament
    190,55 €
  • Transport
    103,60 €
  • Total 294,15 €
23/06/2021 - 26/06/2021

Assisteix al Ple del Comité Tècnic Estatal de l'Administració Judicial Electrònica (CTEAJE) i acompanya a la consellera a la Conferència Sectorial de Justícia a Santa Cruz de Tenerife

Costs
  • Allotjament
    351,00 €
  • Manutenció
    23,00 €
  • Transport
    663,00 €
  • Total 1.037,00 €
02/03/2020 - 03/03/2020

9.30 h assisteix al desdejuni institucional "Fòrum Social" amb la presència de la Consellera Gabriela Bravo organitzat pel Consell General de Graduats Socials. A les 13 h assistirà a una reunió amb el Ministre de Justícia

Costs
  • Allotjament
    160,00 €
  • Transport
    138,00 €
  • Total 298,00 €
20/02/2020

Reunió de l’Observatori contra la violència domèstica i de gènere a Madrid

Costs
  • Transport
    118,00 €
  • Total 118,00 €
13/01/2020

Reunió sobre situació de l'Assistència Jurídica Gratuïta a MADRID

Costs
  • Transport
    152,00 €
  • Total 152,00 €
25/06/2019

Reunió Institucions de l'Observatori contra Violència Domestica i de Gènere.

Costs
  • Transport
    130,00 €
  • Total 130,00 €
06/05/2019 - 08/05/2019

Participa en el curs "Els Jutges i els nous models de Justícia"

27/03/2019 - 29/03/2019

Assisteix a la I Trobada Internacional de "Polítiques i pràctiques de Memòria Històrica i Democràtica" a Alacant.

Acompanyant/s
  • Cap de Servei d'Anàlisi i Impuls dels drets, llibertats i desenvolupament democràtic.
Costs
  • Allotjament
    437,00 €
  • Total 437,00 €
25/03/2019 - 26/03/2019

Reunió de la Comissió de Seguiment dels Convenis sobre Mediació entre les CCAA i el CGPJ.

Costs
  • Allotjament
    92,00 €
  • Transport
    294,00 €
  • Total 386,00 €
14/03/2019 - 18/03/2019

Participació en el Seminari *ítalo-espanyol: “Accés a la justícia, responsabilitat social i Clíniques Jurídiques” dins de la reunió “Responsabilitat Social i Clíniques Jurídiques”.

20/02/2019

Reunió entre el Ministeri de Justícia i els representants de les CCAA en matèria de memòria històrica.

Costs
  • Transport
    117,00 €
  • Total 117,00 €
21/01/2019 - 22/01/2019

Assisteix a la celebració del Dia Europeu de la Mediació 2019, que organitza la Unitat de Mediació del Consell General del Poder Judicial a Madrid, mitjançant la seua participació en la Mesa redona: “Diferents serveis de mediació” dins del “Primer Fòrum de Mediació Intrajudicial”.

19/10/2018

Conferència inaugural: "Responsabilitat social universitària i Clíniques Jurídiques: El paper de les Universitats en l'accés a la justícia”, 7º Trobada de la Xarxa Universitària Espanyola de Clíniques Jurídiques, Universitat de Salamanca.

10/10/2018 - 14/10/2018

Taller de capacitació sobre “Planificació, lliurament i avaluació de programes d'educació clínica amb accés a l'enfocament de justícia” de l'11 al 13 d'octubre 2018 a Ankara (Turquia).

18/06/2018 - 19/06/2018

Participació en la Jornada Formativa en Mediació, organitzada per la Unitat de Mediació del Consell General del Poder Judicial els dies 18 i 19 de juny a Madrid.

07/06/2018 - 08/06/2018

Assistència a l'III Congrés Internacional per a l'Estudi de la Mediació i el Conflicte a celebrar entre el 7-9 de juny de 2018 a Pontevedra

Acompanyant/s
  • JEFE DE SERVICIO DE ANÁLISIS E IMPULSO DE LOS DERECHOS, LIBERTADES Y DESARROLLO DEMOCRÁTICO
Costs
  • Allotjament
    95,00 €
  • Transport
    380,00 €
  • Total 475,00 €
30/05/2018 - 03/06/2018

Participa en el taller: Street Law Train the Trainer workshop, organizat per la Monash University y la European Network for Clinical Legal Education (ENCLE), a Prato, Italia.

13/12/2017

Assisteix a la 4ª Reunió del Grup de treball en matèria de recolçament a les víctimes del terrorisme. Madrid

Costs
  • Manutenció
    9,05 €
  • Transport
    140,05 €
  • Total 149,10 €
22/11/2017

III Reunió de les comissions de seguiment dels Convenis Marc de Mediació

22/11/2017 - 23/11/2017

Participa en el I Congrés Internacional de Mediació Intrajudicial

Costs
  • Allotjament
    51,00 €
  • Manutenció
    60,00 €
  • Transport
    229,40 €
  • Total 340,40 €
16/11/2017 - 18/11/2017

Participa en les Jornades "Repressió, Democràcia i Memòria"en A Coruña

01/11/2017 - 05/11/2017

XXVIII Conference of Academic Legal Clinics, “20 years of Academic Legal Clinics in Poland -achievements, future goals and development opportunities”.

19/08/2017

Participa en l'Escola d'Estiu sobre la Introducció a la Llei Internacional de Drets Humans per a estudiants de la Clínica Legal en Bielorrusia.

Fuente: Viajes

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

Director General de Reformes Democràtiques i Accés a la Justícia Llista completa d'obsequis

19/10/2021

6 llibres: - De la rereguarda a les presons: república, guerra civil i dictadura franquista a Paiporta. - Dones plenes de somnis. - Les plantes de nostre entorn (Flora silvestre de Paiporta). - L’arribada de la industrialització (El ferrocarril a Paiporta). - Orgànic, exposició col·lectiva de cerámica. - Una mirada fotogràfica al patrimoni ambiental i urbà de Paiporta.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Ajuntament de Paiporta

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Depòsit bibliogràfic de la Direcció General de Reformes Democràtiques i accés a la Justícia

01/10/2021

1 Llibre i catàleg "Madrid Inmemorian, una iniciativa per al record" 3 catàlegs "Exposició traços i puntades per al record" 1 exemplar de la revista núm. 18 "11MAGINA afectats del terrorismo"

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Associació 11M Afectats del Terrorisme

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Depòsit bibliogràfic de la Direcció General de Reformes Democràtiques i Accés a la Justícia

24/09/2020

Bolígraf Cross blau

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Associació Professional d'Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Despatx D.G.

13/01/2020

llibre amb el títol: La línea de defensa inmediata en Rafelbunyol

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Ajuntament de Rafelbunyol

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Despatx direcció general

01/03/2018

Placa d'agraïment per la colaboració amb la Càtedra Interuniversitària de Memòria Democràtica CV

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Universitat Jaume I

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Despatx D.G.

21/02/2018

Bola de cristal regal UV Càtedres

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Universitat de València

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Despatx D.G.

21/02/2018

Diploma de reconeixement i d'agraïment per la participació i col·laboració com a patrocinador dins del pograma UVCàtedres.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Universitat de València

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Despatx D.G.

12/02/2018

Llibre amb el títol: "Methodological guide for the creation of protective environment por the rights of the child”

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Universitat d'Alacant

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Despatx de la Direcció General

06/02/2018

Estàtua de madera amb la figura de una dona (26 cm d'alçada)

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Centre de menors "el Pi Gros"

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Direcció General

10/11/2017

Làmina enmarcada en agraïment per la participació en l'activitat Sopars i Xarrades del Bloc.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Bloc de Progrés Jaume I

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Director general

28/10/2017

Medalla conmemorativa

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Asociació Cossos i Forces de Seguretat de l'Estat

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Despatx de la Direcció General

28/10/2017

Obsequi decoratiu conmemoratiu

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Asociació Cossos i Forces de Seguretat de l'Estat

Destinatari de l'obsequi: JOSÉ GARCÍA AÑÓN

Destinació: Despatx de la Direcció General

Fuente: Obsequios

 

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.

Texto retribuciones altos cargos

  • Sou i complements i: 63.769,68 €

La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.

Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.

Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Import triennis i: 6.563,00 €

Els triennis retribuïxen l'antiguitat del personal funcionari i consistixen en una quantitat igual per cada grup de classificació professional o agrupació professional funcionarial per cada tres anys de servei, referida a catorze mensualitats.

Normativa reguladora:

Article 124 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

Article 87 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.

Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Retribució íntegra i: 70.332,68 €

És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.

  • Observacions: Retribucions del càrrec des de l'1 de gener fins al 31 de desembre de 2023

Fuente: Retribuciones

Font: sotssecretaria de cada departament.

 

Béns
Títol de propietat % titularitat Tipus inmoble Provincia Pais Valor cadastral
Ple domini 50 Vivendes Valencia/València 93.189,92 €
Ple domini 50 Locals Valencia/València 7.418,40 €
Ple domini 50 Vivendes Valencia/València 56.499,13 €
Ple domini 50 Immobles rústics Valencia/València 8.596,69 €
Depòsits en comptes corrents o d'estalvi, a la vista o a termini, comptes financers i altres tipus d'imposicions a compte.
Descripció Import
Total: 16.514,00 €
Assegurances de vida i plans de pensions.
Descripció Import
Total: 33.928,00 €
PASIU. (Hipoteques, préstecs personals...)
Descripció Import
50% PRESTAMO HIPOTECARIO 192.927,00 €
Total: 192.927,00 €
Fons d'inversió.
Descripció Import
ING 3.000,00 €
Total: 3.000,00 €

Fuente: Bienes

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Renda
Descripció Import
Rendiment del treball 61.434,56 €

Fuente: Renta

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Activitats exercides durant els dos anys anteriors a la presa de possessió
Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Excedència (si escau) Serveis especials (si escau)
UNIVERSITAT DE VALENCIA. ESTUDI GENERAL PROFESSOR TITULAR UNIVERSITAT 27/10/1998 08/09/2015 NO
GENERALITAT VALENCIANA DG REFORMES DEMOCRATIQUES 08/09/2015 17/07/2017 NO
Activitats que vagen a exercir durant el seu mandat com a càrrec públic
Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Tipus
OBSERVATORI DE LA SEGURETAT EN LA CV VOCAL 18/05/2016
CONSELL RECTOR DE L'IVAJ.GVA JOVE VOCAL 16/10/2015 Pública
OBSERVATORI DE DRET CIVIL VALENCIA VOCAL 18/04/2016 Pública
Comisión Interdepartamental para la Modernización Tecnologica, la Calidad y la Sociedad del Conocimiento de la Comunidad Valenciana (CITEC) VOCAL 20/07/2016 Pública
Fundación de la Comunidad Valenciana para la Atención a las Víctimas del Delito miembro patronato 18/07/2017 Pública

NO

Diputat o diputada de Les Corts (si escau)

Fuente: Actividades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Tipus de compatibilitat Data resolució Tipus d'ocupació Entitat posterior al cessament
Nomenament 01/04/2019

Fuente: Compatibilidades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

No hi ha activitats d'influència

Curriculum vitae

cargando datos