alts càrrecs

Rafael Francisco Briet Seguí
- X legislatura (17/06/2019- )
- Sotssecretari
- Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat
- Nomenament: 03/07/2019 DOGV
- C/ De la Democràcia, 77. Ciutat Administrativa 9 d'Octubre. Torre 1. 46018. València
- briet_raf@gva.es
- 961 208 096
La Sotssecretaria, sota la directa dependència de la persona titular de la Conselleria, exercirà les competències determinades en l'article 69 de la Llei 5/1983 citada, i en l'article 143 del Decret 105/2019, de 5 de juliol del Consell, pel qual s'estableix l'estructura bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat.
Especialment té atribuïdes les competències següents:
- Dirigir i gestionar els serveis generals i les dependències comunes de la Conselleria.
- Dirigir el Registre General, així com coordinar, supervisar i controlar l'organització i el funcionament de tots els centres, serveis i unitats, així com la gestió i emmagatzematge de totes les dades i documentació que siguen necessàries per al funcionament correcte dels serveis.
- Tramitar els expedients de contractació, sense perjudici de la delegació de competències que s'establisca per la persona titular de la Conselleria com a òrgan de contractació ordinari.
- Gestionar la tramitació i coordinació dels convenis i acords de col·laboració del departament, així com els que hagen de proposar-se al Consell per a ser subscrits amb entitats públiques o privades.
- Tramitar els procediments de responsabilitat patrimonial.
- Recaptar els informes jurídics dels òrgans superiors i directius de la Conselleria davant l'Advocacia General de la Generalitat, d'acord amb el procediment previst en el seu Reglament General.
- Supervisar i remetre els expedients d'assumptes que s'hagen d'elevar a la Comissió de Secretaries Autonòmiques i Sotssecretaries, així com emetre un informe sobre els assumptes que hagen de sotmetre's al Consell, al president o presidenta de la Generalitat o a altres òrgans, quan això siga preceptiu o així ho dispose la persona titular de la Conselleria.
- Coordinar i impulsar la tramitació de projectes normatius del departament.
- Realitzar la planificació i programació econòmica, elaborar la proposta d'avantprojecte del pressupost anual, tramitar les modificacions pressupostàries i realitzar el seguiment de l'execució del pressupost.
- Informar el personal directiu de la Conselleria de la procedència legal i la viabilitat econòmica dels seus projectes, plans i programes d'actuació.
- Tramitar i formalitzar els ingressos que s'originen per les activitats dels diferents centres directius del departament.
- Dissenyar, executar i mantindre actualitzats els programes d'informació i gestió econòmica del departament establint les directrius per a la correcta gestió de despeses i ingressos i l'òptima utilització dels recursos.
- Planificar i controlar les inversions i operacions de capital de la Conselleria realitzant els actes de gestió que reglamentàriament li corresponguen.
- Exercir la potestat disciplinària respecte al personal adscrit a la Conselleria, excepte en el cas que la sanció proposada siga la separació del servei.
- Tramitar, proposar i, en general, executar els actes de gestió econòmica i administrativa que corresponguen a l'àmbit funcional de la Sotssecretaria i d'acord amb el que establisquen les disposicions i instruccions dictades pels òrgans competents.
- Gestionar les despeses de personal del departament i tramitar les incidències de nòmina, sense perjudici de les facultats atribuïdes a altres òrgans, i exercir la direcció, coordinació i control sobre les diferents unitats de la Conselleria que intervinguen en el seu procés d'elaboració.
- La gestió patrimonial dels béns afectes a la Conselleria.
- Disposar la publicació, quan siga procedent, de les disposicions, resolucions i anuncis que emanen d'òrgans de la Conselleria en els diaris oficials.
- Elaborar, emetre informes i proposar disposicions sobre matèries del seu àmbit funcional, així com dictar resolucions, circulars i instruccions en assumptes de la seua competència.
- Coordinar, informar i donar compte als òrgans superiors o centres directius competents en matèria de qualitat dels serveis públics i simplificació administrativa, de transparència i participació ciutadana i de responsabilitat social, de totes les actuacions de la Conselleria en aquestes matèries. Especialment, promoure i coordinar les accions i mesures de transparència que s'establisquen en l'àmbit de la Conselleria, en compliment del que es disposa en la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana, i fer-ne el seguiment i vigilància.
- Supervisar el funcionament de les entitats instrumentals dependents de la Conselleria, especialment en matèria de recursos humans i organitzatius.
- Racionalitzar els procediments administratius, impulsar i coordinar la implantació i desenvolupament dels sistemes i instruments de la gestió de qualitat i efectuar estudis i propostes sobre normalització de documentació i simplificació administrativa.
- Coordinar, supervisar i proposar l'aprovació de normes, procediments, instruccions tècniques, registres d'activitat, i qualssevol documents que siguen necessaris per a garantir una adequada gestió del tractament de dades de caràcter personal, així com l'establiment d'una estructura de coordinació amb el delegat de Protecció de Dades de la Generalitat.
- Dirigir i facilitar la formació d'estadístiques sobre les matèries de competència de la Generalitat, en el que afecte la Conselleria, en col·laboració amb els serveis competents en matèria estadística de l'Administració de la Generalitat.
- Qualsevol altra que se li encomane o delegue, o que li conferisquen les disposicions legals o reglamentàries.
Fuente: Funciones
Fuente: Viajes
Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.
Fuente: Obsequios
Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.
Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.
Texto retribuciones altos cargos
- Sou i complements i: 65.715,88 €
La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.
Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Retribució íntegra i: 65.715,88 €
És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.
- Observacions: Retribucions del càrrec des de l'1 de gener fins el 31 de desembre de 2023
Fuente: Retribuciones
Font: sotssecretaria de cada departament.
Títol de propietat | % titularitat | Tipus inmoble | Provincia | Pais | Valor cadastral |
---|---|---|---|---|---|
Ple domini | 50 | Vivendes | Valencia/València | Espanya | 44.811,11 € |
Ple domini | 50 | Vivendes | Alicante/Alacant | Espanya | 41.858,25 € |
Ple domini | 15 | Altres immobles urbans | Alicante/Alacant | Espanya | 23.105,10 € |
Ple domini | 15 | Altres immobles urbans | Alicante/Alacant | Espanya | 13.755,05 € |
Descripció | Import |
---|---|
Total: | 176.500,00 € |
Descripció | Import |
---|---|
Total: | 29.700,00 € |
Descripció | Import |
---|---|
Total: | 10.000,00 € |
Descripció | Import |
---|---|
PRÉSTEC HIPOTECARI | 87.700,00 € |
BBVA | 172.000,00 € |
Total: | 259.700,00 € |
Fuente: Bienes
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Descripció | Import |
---|---|
Rendiment del treball | 58.219,08 € |
Fuente: Renta
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Entitat, organisme, empresa o societat | Activitat principal | Càrrec exercit | Data inici | Data fi | Excedència (si escau) | Serveis especials (si escau) |
---|---|---|---|---|---|---|
CORTS VALENCIANES | DIPUTAT | 24/07/2015 | 09/07/2018 | NO |
Entitat, organisme, empresa o societat | Activitat principal | Càrrec exercit | Data inici | Data fi | Tipus |
---|---|---|---|---|---|
Junta Rectora del Parc Natural d l'Albufera | Representante Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitatal | 16/01/2020 | |||
AUTORITAT PORTUÀRIA D'ALACANT | VOCAL DEL CONSELL D'ADMINISTRACIÓ EN REPRESENTACIÓ DE LA GENERALITAT. | 22/02/2020 | |||
FERROCARRILS DE LA GENERALITAT VALENCIANA | VOCAL DEL CONSELL D'ADMINISTRACIÓ | 28/09/2019 | |||
CONSEJO DE NAVEGACIÓN Y PUERTO DE ALICANTE. | CONSEJO DE NAVEGACIÓN Y PUERTO DE ALICANTE | VICEPRESIDENTE | 18/12/2020 | ||
COMISSIÓ D'ESTADÍSTICA DE POLÍTICA TERRITORIAL, OBRES PÚBLIQUES I MOBILITAT | PRESIDENT | 03/07/2019 | Pública | ||
CENTRAL DE COMPRES DE LA GENERALITAT | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
COMISSIÓ INTERDEPARTAMENTAL DE COORDINACIÓ DE LA CIUTAT ADMINISTRATIVA 9 D'OCTUBRE | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
COMISSIÓ INTERDEP. SEGUIMENT I IMPULS POLÍT. RACIONALITZACIÓ I AUSTERITAT GASTO A LA GENERALITAT | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
COMISSIÓ INTERDEP. SEGUIMENT RACIONALITZACIÓ GASTO-COMISSIÓ TÈCNICA | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
COMISSIÓ INTERDEPARTAMENTAL PER A L'APLICACIÓ DE L'ÚS DEL VALENCIÀ | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
COMISSIÓ INTERDEP. MODERNITZACIÓ TECNOLÒGICA, QUALITAT I SOCIETAT DEL CONEIXEMENT CV (CITEC) | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
COMISSIÓ INTERDEPARTAMENTAL PER A LA PREVENCIÓ D'IRREGULARITATS I MALES PRÀCTIQUES (CIPIMAP) | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
COMISSIÓ TÈCNICA SEGUIMENT PLA D'ESTALVI I EFICIÈNCIA ENERGÈTICA EDIFICIS PÚBLICS | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
COMISSIÓ INTERDEPARTAMENTAL D'ESTADÍSTICA | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
COMISSIÓ TÈCNICA DE PUBLICACIONS | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
CONSELL VALENCIÀ D'ESTADÍSTICA | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
MESA SECTORIAL DE FUNCIÓ PÚBLICA | VOCAL | 03/07/2019 | Pública | ||
FUNDACIÓ DE LA COMUNITAT VALENCIANA PER AL MEDI AMBIENT | PATRONO | 03/07/2019 | Pública | ||
CONFEDERACIÓN HIDROGRÁFICA DEL SEGURA | VOCAL SUPLENTE | 23/09/2019 | Pública | ||
Consell de participació Entitat de Sanejament d'Aigües. | Representant | 12/12/2019 | Pública | ||
AGENDA VALENCIANA ANTIDESPOBLAMENT | 20/02/2020 | Pública | |||
Parc Natural Carrascal de la Font Roja | Representant en Junta Rectora | 16/04/2021 | Pública | ||
Parc Natural de la Serra Mariola | Representant en Junta Rectora | 25/05/2021 | Pública | ||
Comisión Interdepartamental de Infancia y Adolescencia | Vocal | 01/12/2022 | Pública |
NO
Diputat o diputada de Les Corts (si escau)
Fuente: Actividades
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Tipus de compatibilitat | Data resolució | Tipus d'ocupació | Entitat posterior al cessament |
---|---|---|---|
Nomenament successiu | 29/11/2019 | ||
Nomenament | 11/03/2019 |
Fuente: Compatibilidades
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
