FITXA D'ALTS CÀRRECS

<< Ves enrere
  • Jose María Benlliure Moreno

  • XI legislatura (26/06/2023- )
  • Sotssecretari
  • Conselleria d'Agricultura, Aigua, Ramaderia y Pesca
  • Nomenament: 12/07/2024 DOGV
  • Carrer de la Democràcia, 77. Ciutat Administrativa 9 d'Octubre - Edifici B0
  • subsecretaria_amcd@gva.es
  • 961247155
 
No s'ha registrat activitat a l'Agenda per aquest dia
La Sotssecretaria, sota la directa dependència de la persona titular del departament, exercirà les funcions establides en l'article 69 de la Llei del Consell, així com la tramitació dels procediments de responsabilitat patrimonial i l'exercici de la potestat disciplinària respecte del personal adscrit a la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, excepte en el cas que la sanció proposada siga la de separació del servei.
 
En especial, té atribuïdes les funcions següents:
 
  1. Supervisar i remetre els expedients d'assumptes que s'hagen d'elevar a la Comissió de Secretaries Autonòmiques i Sotssecretaries, així com emetre informe sobre els assumptes que s'hagen de sotmetre al Consell, al president o a la presidenta de la Generalitat o a altres òrgans, quan això siga preceptiu o així ho dispose la persona titular de la Conselleria.
  2. Dirigir i coordinar l'organització i el funcionament de tots els centres, serveis i unitats de la conselleria.
  3. Donar suport tècnic i coordinar la tramitació dels convenis i acords de col·laboració de la conselleria, així com els que s'hagen de proposar al Consell per a la seua subscripció amb entitats públiques o privades.
  4. Donar suport tècnic i impulsar i coordinar la tramitació de projectes normatius.
  5. Realitzar la planificació i programació econòmica, elaborar la proposta d'avantprojecte del pressupost anual, tramitar les modificacions pressupostàries i fer el seguiment de l'execució del pressupost.
  6. Tramitar, proposar i, en general, executar els actes de gestió econòmica i administrativa que corresponguen a l'àmbit funcional de la Sotssecretaria i d'acord amb el que establisquen les disposicions i instruccions dictades pels òrgans competents.
  7. Gestionar el personal de la Conselleria, les despeses de personal i les seues incidències de nòmina, sense perjuí de les facultats atribuïdes a altres òrgans, exercint la direcció, coordinació i control sobre les diferents unitats de la Conselleria que intervinguen en el seu procés d'elaboració.
  8. L'exercici de la potestat disciplinària, respecte del personal adscrit a la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, excepte en el supòsit que la sanció proposada siga la de separació del servei.
  9. Informar el personal directiu de la conselleria de la procedència legal i viabilitat econòmica dels seus projectes, plans i programes d'actuació.
  10. Tramitar i coordinar les consultes davant l'Advocacia General de la Generalitat que assistisca al departament, dels òrgans superiors i directius i unitats administratives de la conselleria.
  11. Tramitar i formalitzar els ingressos que s'originen per les activitats dels diferents centres directius de la conselleria.
  12. Dissenyar, executar i mantindre actualitzats els programes d'informació i gestió econòmica de la Conselleria, establint les directrius per a la correcta gestió de despeses i ingressos i l'òptima utilització dels recursos.
  13. Tramitar els expedients de contractació.
  14. Tramitar els expedients de responsabilitat patrimonial.
  15. La gestió patrimonial dels béns afectes a la conselleria.
  16. Realització dels informes i activitat parlamentària.
  17. Realitzar la supervisió dels projectes, infraestructures i gestió energètica.
  18. Recopilar i analitzar la documentació, publicacions i estadística departamental.
  19. Planificar i coordinar la informatització dels procediments de la Conselleria.
  20. Disposar la publicació, quan corresponga, de les disposicions, resolucions i anuncis que emanen d'òrgans de la Conselleria en els diaris oficials.
  21. Elaborar, emetre informes i proposar disposicions sobre matèries del seu àmbit funcional, així com dictar resolucions, circulars i instruccions en assumptes de la seua competència.
  22. Racionalitzar i simplificar els procediments administratius, sense perjuí de les competències que corresponguen a l'òrgan competent en matèria de simplificació administrativa.
  23. Promoure i coordinar les accions i mesures de transparència que s'establisquen en l'àmbit de la conselleria, en compliment de la normativa en vigor i fer-ne el seguiment i vigilància.
  24. Promoure i coordinar les accions i mesures de protecció de dades de caràcter personal que s'estableixen en l'àmbit de la Conselleria, en compliment del que disposa la normativa reguladora de la matèria, i fer-ne el seguiment i vigilància.
 

Fuente: Funciones

 

No s'ha registrat viatges

Fuente: Viajes

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

Fuente: Obsequios

 

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.

Texto retribuciones altos cargos

  • Sou i complements i: 67.684,20 €

La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.

Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.

Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Import triennis i: 8.110,80 €

Els triennis retribuïxen l'antiguitat del personal funcionari i consistixen en una quantitat igual per a cada grup de classificació professional o agrupació professional funcionarial per cada tres anys de servici, referida a catorze mensualitats. Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Normativa reguladora:

Article 142 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.

Article 87.2 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Retribució íntegra i: 75.795,00 €

És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.

  • Observacions: Retribuciones del cargo desde el 1 de enero hasta el 31 de diciembre de 2025 - Retribucions del càrrec des de l'1 de gener fins el 31 de desembre de 2025

Fuente: Retribuciones

Font: sotssecretaria de cada departament.

 

Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.

Texto retribuciones altos cargos

  • Sou i complements i: 31.569,83 €

La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.

Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.

Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Import triennis i: 3.744,51 €

Els triennis retribuïxen l'antiguitat del personal funcionari i consistixen en una quantitat igual per a cada grup de classificació professional o agrupació professional funcionarial per cada tres anys de servici, referida a catorze mensualitats. Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Normativa reguladora:

Article 142 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.

Article 87.2 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Retribució íntegra i: 35.314,34 €

És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.

  • Observacions: Retribuciones del cargo desde la fecha de nombramiento hasta el 31 de diciembre de 2024 - Retribucions del càrrec des de la data de nomenament fins el 31 de desembre de 2024

Fuente: Retribuciones

Font: sotssecretaria de cada departament.

 

Presentada el 03/10/2023

Béns
Títol de propietat % titularitat Tipus inmoble Provincia Pais Valor cadastral
Ple domini 50 Vivendes Valencia/València Espanya 26.131,42 €
Ple domini 50 Vivendes Valencia/València Espanya 62.769,50 €
Ple domini 50 Garatge Valencia/València Espanya 5.027,19 €
Ple domini 50 Garatge Valencia/València Espanya 5.027,19 €
Ple domini 50 Vivendes Valencia/València Espanya 27.944,57 €
Depòsits en comptes corrents o d'estalvi, a la vista o a termini, comptes financers i altres tipus d'imposicions a compte.
Descripció Import
OPEN BANK 28.000,00 €
CAIXABANK 3.000,00 €
Total: 31.000,00 €

Fuente: Bienes

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Renda 2023 - Presentada el 21/10/2024
Descripció Import
Rendiment de capital mobiliari (B.I. estalvi) 77,18 €
Rendiment del treball 66.255,10 €

Renda 2022 >>

Renda 2022 - Presentada el 21/09/2023
Descripció Import
Rendiment del treball 64.313,08 €
Rendiment de capital mobiliari (B.I. estalvi) 141,98 €

Fuente: Renta

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Activitats exercides durant els dos anys anteriors a la presa de possessió

Presentada el 14/11/2023

Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Excedència (si escau) Serveis especials (si escau)
CONFEDERACIÓN HIDROGRÁFICA DEL JÚCAR O.A. Función Pública Jefe de Área de Explotación 01/04/2012 25/07/2023 NO

Activitats que vagen a exercir durant el seu mandat com a càrrec públic

Presentada el 02/08/2024

Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Tipus
COMISIÓN MIXTA DE SEGUIMIENTO DEL CONVENIO ENTRE LA SECRETARÍA ESTADO DE SEGURIDAD DEL MINISTERIO DE INTERIOR Y LA GENERALITAT PARA LA PROTECCIÓN MEDIOAMBIENTAL, AGRÍCOLA Y PESQUERA DE LA C.V. REPRESENTANTE CONSELLERIA 22/02/2024 Pública
COMISIÓN INTERDEPARTAMENTAL PARA LA PREVENCIÓN DE IRREGULARIDADES Y MALAS PRÁCTICAS EN LA ADMINISTRACIÓN Y SECTOR PÚBLICO INSTRUMENTAL VOCAL 25/07/2023 Pública
COMISIÓN INTERDEPARTAMENTAL DE COORDINACIÓN DEL COMPLEJO LOGÍSTICO Y ARCHIVO INTERMEDIO DE LA GENERALITAT VOCAL 25/07/2023 Pública
COMISIÓN INTERDEPARTAMENTAL PARA LA MODERNIZACIÓN TECNOLÓGICA, CALIDAD Y SOCIEDAD DEL CONOCIMIENTO (CITEC) VOCAL 25/07/2023 Pública
MESA FUNCIÓN PÚBLICA VOCAL 25/07/2023 Pública

NO

Diputat o diputada de Les Corts (si escau)

Presentada el 21/05/2024 >>

Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Tipus
COMISIÓN DE ESTADÍSTICA DE LA CONSELLERIA DE MEDIO AMBIENTE, AGUA, INFRAESTRUCTURAS Y TERRITORIO PRESIDENTE 25/07/2024 Pública
COMISIÓN MIXTA DE SEGUIMIENTO DEL CONVENIO ENTRE LA SECRETARÍA ESTADO DE SEGURIDAD DEL MINISTERIO DE INTERIOR Y LA GENERALITAT PARA LA PROTECCIÓN MEDIOAMBIENTAL, AGRÍCOLA Y PESQUERA DE LA C.V. REPRESENTANTE CONSELLERIA 22/02/2024 Pública
COMISIÓN INTERDEPARTAMENTAL PARA LA PREVENCIÓN DE IRREGULARIDADES Y MALAS PRÁCTICAS EN LA ADMINISTRACIÓN Y SECTOR PÚBLICO INSTRUMENTAL VOCAL 25/07/2023 Pública
COMISIÓN INTERDEPARTAMENTAL DE COORDINACIÓN DEL COMPLEJO LOGÍSTICO Y ARCHIVO INTERMEDIO DE LA GENERALITAT VOCAL 25/07/2023 Pública
COMISIÓN INTERDEPARTAMENTAL DE INFANCIA Y ADOLESCENCIA VOCAL 29/11/2023 Pública
COMISIÓN INTERDEPARTAMENTAL PARA LA MODERNIZACIÓN TECNOLÓGICA, CALIDAD Y SOCIEDAD DEL CONOCIMIENTO (CITEC) VOCAL 25/07/2023 Pública
MESA FUNCIÓN PÚBLICA VOCAL 25/07/2023 Pública
CONSEJO RECTOR CONSORCIO VALENCIANO 2007 VOCAL 12/09/2023 Pública
CONSEJO DE ADMINISTRACIÓN DE FERROCARRILS DE LA GENERALITAT VALENCIANA (FGV) CONSEJERO 10/08/2023 Pública
CONSEJO DE ADMINISTRACIÓN DE LA ENTIDAD PÚBLICA DE SANEAMIENTO DE AGUAS RESIDUALES (EPSAR) VOCAL 07/09/2023 Pública
CONSEJO DE ADMINISTRACIÓN DE VALENCIANA DE APROVECHAMIENTO ENERGETICO DE RESIDUOS SA (VAERSA) CONSEJERO SECRETARIO 31/08/2023 Pública

NO

Diputat o diputada de Les Corts (si escau)

Presentada el 21/09/2023 >>

Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Tipus
Consejo Rector Consorcio Valenciano 2007. Vocal 12/09/2023 Pública
Ferrocarriles de la Generalitat Valencia Consejero 10/08/2023 Pública
Entidad Pública de Saneamiento Residuales Vocal 07/09/2023 Pública
VALENCIANA DE APROVECHAMIENTO ENERGETICO DE RESIDUOS SA Consejero Secretario 13/09/2023 Pública

NO

Diputat o diputada de Les Corts (si escau)

Fuente: Actividades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Presentada el 05/08/2024

Tipus de compatibilitat Data resolució Tipus d'ocupació Entitat posterior al cessament
Nomenament successiu   i Es produeix quan una mateixa persona és nomenada de forma successiva en diferents llocs, inclosos els canvis de denominació de el lloc i de legislatura. 06/08/2024

Presentada el 15/11/2023 >>

Tipus de compatibilitat Data resolució Tipus d'ocupació Entitat posterior al cessament
Nomenament 21/11/2023

Fuente: Compatibilidades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

No hi ha activitats d'influència

Curriculum vitae

cargando datos