Visualització de contingut web
Alta direcció de programes per a la Gestió de Fons Europeus
La selecció de les persones que vagen a ocupar llocs de direcció de programes se subjectarà als principis de mèrit i capacitat, així com a criteris d'idoneïtat, i es durà a terme mitjançant procediments que garantisquen la publicitat i la concurrència tenint en compte els coneixements especialitzats en la gestió de fons europeus, l'experiència professional en funcions directives, així com l'acreditació de competències sobre coordinació d'equips de treball, a més dels coneixements específics corresponents a les matèries objecte del programa. Les designacions de personal de direcció de programes es formalitzaran mitjançant contractes laborals d'alta direcció.
CSV
Titular | Conselleria | Nomenament | Fitxa |
---|---|---|---|
Bort Camps, Pilar | Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública | 02/08/2022 |
![]() |
Guijarro Silvestre, Enrique | Conselleria de Sanitat | 14/03/2022 | ![]() |
Ruiz Vela, Miguel | Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge | 06/03/2024 | ![]() |
Montán Montesinos, Amparo | Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori | 22/01/2025 | ![]() |
Alonso-Monasterio Fernández, Mireia Llibertat | Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori | 05/04/2022 | ![]() |
Bayarri Roca, Emilio | Conselleria de Sanitat | 14/03/2022 | ![]() |
García-Pozuelo Pascual, Olga | Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca | 05/04/2022 | ![]() |
Trigo de la Cuadra, Miguel | Presidència de la Generalitat | 02/08/2022 | ![]() |
Coret Francés, Pablo Antonio | Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme | 02/03/2023 | ![]() |
Marín González, Carolina | Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge | 30/11/2023 | ![]() |
Chanzá Bango, Ignacio Vicente | Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge | 10/10/2022 | ![]() |
Gálvez Balaguer, Raquel | Conselleria de Justícia i Interior | 02/08/2022 | ![]() |
Valero Rello, Esther | Turisme Comunitat Valenciana | 04/11/2022 | ![]() |
Molina Hernández, Alberto José | Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública | 02/08/2022 | ![]() |
Magazzu, Ivano | Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació | 23/12/2022 | ![]() |
Pont Pérez, Rocío Beatriz | Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme | 27/05/2023 | ![]() |
Saliente Soler, Miguel Ángel | Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública | 02/08/2022 | ![]() |
Personal directiu de programes per a la Gestió de Fons Europeus - Enllaços Peu
Texto tabla Directores de programas de Fondos Europeos
Fonament jurídic
La gestió de projectes que es financen amb fons europeus lligats a l'execució del Pla de Recuperació de la Generalitat i de conformitat amb les previsions establides en l'article 13 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, els programes de gestió de fons europeus que acrediten la seua necessitat podran nomenar un director o directora de programa, al qual resultarà d'aplicació el règim previst en la normativa bàsica estatal i en el Decret llei 6/2021, d'1 d'abril, del Consell, de mesures urgents en matèria economicoadministrativa per a l'execució d'actuacions finançades per instruments europeus per a donar suport a la recuperació de la crisi conseqüència de la Covid-19.
Font: DOGV i unitats de transparència
Data d'actualització: gener 2025
Periodicitat: cada vegada que es formalitze un nou contracte
Data de creació: abril 2022
Fonament: art. 14 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 9323, de 22.04.2022), art. 28.3 del Decret llei 6/2021, d'1 d'abril, del Consell, de mesures urgents en matèria de gestió econòmicoadministrativa per a l'execució d'actuacions finançades per instruments europeus per a recolzar la recuperació de la crisi conseqüència de la Covid-19 (DOGV núm. 9062, de 15.04.2021)