Visualització de contingut web
Publicitat i Promoció Institucional
- L'audiència
- La implantació territorial i social
- Les característiques dels destinataris de la publicitat: la llengua predominant i altres criteris que ajuden a aconseguir els objectius.
- Si la publicitat té caràcter general i s'insereix en mitjans de difusió general, s'utilitzaran criteris independents i objectius per a determinar la seua proporció en funció de l'audiència.
- La inserció de publicitat ha de respectar el medi ambient i si té un destinatari específic s'aplicarà els criteris de difusió més adequats.
- No es pot afavorir o perjudicar un mitjà de comunicació en funció d'orientació política, ideològica o de qualsevol altra consideració
- La contractació no es realitzarà directament amb un mitjà de comunicació, excepte casos específics, sinó a través de procés de licitació o concurs públic
- Les xarxes socials oficials han d'utilitzar-se com un dels canals per a difondre el missatge institucional.
En aquest apartat pots consultar la informació anual relativa a les campanyes de publicitat i promoció institucional dels departaments de la Generalitat i de les entitats del seu sector públic instrumental, desglossades per departaments, tipus i títol de les accions, mitjans de comunicació i cost.
- 25 Aniversari ABC
- 9 d´Octubre 2015
- AVT - Agència Valenciana de Turisme 2015
- Campanya contra Incendis
- Campanya contra la grip
- Campanya del vot maig 2015
- Campanya Dia Internacional de la Dona 2015
- Campanya Dia Internacional Eliminació Violència contra la Dona 2015
- Campanya píndola
- Campanyes Comunicació arreplegada selectiva residus 2015
- Campanyes publicitat FGV 2015
- Centre de transfusions de la Comunitat Valenciana
- Ciutat de les Arts i les Ciències 2015
- Declaració de la Renda 2014
- Dia de la dona Treballadora
- Direcció General de Salut Publica 2015
- Donació de Sang
- Lliure elecció de centre educatiu
- Palau de Les Arts 2015
- Parcs Naturals I
- Parcs Naturals II
- Participació Fires 2015 - D. G. Canvi Climàtic i Qualitat Ambiental
- Participació Fires 2015 - D. G. Medio Natural
- Participació Fires 2015 - D.G. Desenrotllament Rural
- Pla Mobilitat
- Premis Taurins CV
- Resum campanyes 2015
- Señes d'Identitat
- Tram Castelló
- Xarxa Llibres
Información adicional (Coste Publicidad y Promoción Institucional)
Font: premsa dels departaments de la Generalitat
Data d'actualització: desembre 2023
Periodicitat: anual
Data de creació: octubre 2015
Fonament jurídic: art. 22 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 9223, de 22.04.2022) i l'art. 19 del Decret 105/2017, de 28 de juliol, del Consell, de desplegament de la Llei 2/2015, de 2 d'abril (DOGV núm. 8118, de 01.09.2017). Indicador dccaa 3114 de l'índex de transparència DYNTRA