Visualització de contingut web
Pla normatiu de l'Administració de la Generalitat
L'administració de la Generalitat té l'obligació de publicar anualment un Pla Normatiu que continga les iniciatives legals o reglamentàries que seran elevades per a la seua aprovació l'any següent. Una vegada aprovat el Pla, és la seua obligació difondre'l a través del portal de transparència de la Generalitat Valenciana.
- Pla normatiu de l'Administració de la Generalitat 2021 (Acord del Consell de 29 de desembre de 2020) (format PDF) (format ODT)
- Pla normatiu de l'Administració de la Generalitat 2020 (Acord del Consell de 6 de març de 2020) (format PDF) (format ODT)
- Pla normatiu de l'Administració de la Generalitat 2019 (Acord del Consell de 21 de desembre de 2018) (format PDF) (format ODT)
- Pla normatiu de l'Administració de la Generalitat 2018 (Acord del Consell de 12 de gener de 2018)
- Pla normatiu de l'Administració de la Generalitat 2017 (Acord del Consell de 17 de febrer de 2017)
També pot consultar la normativa en tràmit d'elaboració actualment.
Font: Servei de Suport al Secretariat del Consell i Registre d'Òrgans Col·legiats.
Data de creació: octubre 2016
Periodicitat: anual
Data d'actualització: gener 2021
Fonament: art. 24 del Decret 105/2017, de 28 de juliol, del Consell, de desplegament de la Llei 2/2015, de 2 d'abril (DOGV núm. 8118, de 01.09.2017) i l'art. 132.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Indicador núm. 10 de l'índex INCAU 2016 de Transparència Internacional